Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@02:29:35 GMT

انتشار راهنمای تحصیل در کشورهای اروپایی

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۱۵۸۰

انتشار راهنمای تحصیل در کشورهای اروپایی

اداره کل دانش‌آموختگان سازمان امور دانشجویان با همکاری رایزنی علمی ایران در اروپا کتاب راهنمای تحصیل در کشورهای اروپایی را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، سازمان امور دانشجویان وزارت علوم طی اطلاعیه ای اعلام کرد؛ کتاب "راهنمای تحصیل در کشورهای اروپایی شامل اتریش، اسپانیا، ایتالیا، بلژیک، دانمارک، سوئد، فرانسه، مجارستان و هلند" که با همکاری اداره کل دانش‌آموختگان این سازمان و رایزن علمی ایران در اروپا تهیه، تنظیم و به چاپ رسیده  و آماده ارائه به متقاضیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه بسیاری از افراد بدون آگاهی از شرایط تحصیل در اروپا، اقدام برای پذیرش می‏‌کنند، و بعضا هزینه‏‌های زیادی را از دست می‏‌دهند و نتیجه دلخواه خود  کسب نمی‏‌شود. در پاسخ به این نیاز کتاب راهنمای تحصیل در کشورهای اروپایی منتشر و ضوابط اخذ پذیرش از دانشگاه‏‌های اروپایی با اطلاع دقیق از نحوه پذیرش و مدارک مورد نیاز دانشگاه مقصد در آن تشریح شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، بر اساس این اطلاعیه، متقاضیان جهت تهیه نسخه الکترونیکی کتاب راهنمای تحصیل در کشورهای اروپایی  می‌توانند با اداره کل امور دانش آموختگان به نشانی Ext۱۱_grad@saorg.ir مکاتبه  کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، کتاب «یوسف گم گشته باز آید» پیرامون زندگی (تولد تا شهادت) سردار سرافراز اسلام شهید یوسف صادقیان یکی از شهدای ماهشهر است.

نویسنده کتاب «یوسف گم گشته باز آید» زندگی شهید صادقیان را تشریح می‌کند و این کتاب سرشار از درس‌های تربیتی، اخلاقی و انسانی برای آحاد جامعه است.

پیکر شهید صادقیان بعد از ۱۴ سال به آغوش خانواده بازگشت و در گلزار شهدای ماهشهر آرام گرفت.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» به قلم نویسنده و پژوهشگر ماهشهری فاطمه حیاتی تألیف و توسط انتشارات خوش آوازه اریترین در سراسر ایران منتشر شد.

دیگر خبرها

  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • وقف به عنوان یک سنت حسنه با دانش‌های جدید آمیخته شده است
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه
  • مخالفت مصر با کوچاندن فلسطینی ها به صحرای سینا
  • صدور ترور و خشونت به جهان/کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟