Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@17:10:27 GMT

زنان فوتبالیست ایران، جومونگ شدند!+ تصویر

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۱۶۷۰

زنان فوتبالیست ایران، جومونگ شدند!+ تصویر

بخشی از تمرین روز گذشته ملی‌پوشان فوتبال زنان ایران با شور و حال خاصی پیگیری شد.

اردوی جدید تیم ملی فوتبال زنان با نظر کادرفنی، پس از چند اردوی متوالی در تهران، حالا این روزها در استان اصفهان برگزار می‌شود و این اردو از 28 تیر آغاز و تا 7 مرداد نیز ادامه دارد؛ بازیکنان تیم ملی در تلاش برای آماده‌سازی جهت حضور در مقدماتی جام ملت‌های آسیا مهیای در این اردو حضور پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریم ایراندوست و همکاران‌شان تمرینات پرفشاری را در دستور کار خود قرار داده‌اند که این مسئله باعث شده تا بازیکنان نیز شرایط ویژه‌ای را در تمرینات سپری کنند؛ با این‌حال و به رغم تمرینات پرفشار اما شادی و لبخند ویژه‌ای هم در اردوی تیم ملی فوتبال زنان ایران موج می‌زند.

در واقع بازیکنان از هر فرصتی برای خارج شدن از فشار سنگین تمرینات و البته حاکم شدن فضای خنده و شادی بر اردوی تیم ملی استفاده می‌کنند؛ روز گذشته که مریم ایراندوست از شاگردان خود خواست تا آن‌ها کنز و نیزه‌های حاضر در زمین تمرین صفائیه اصفهان را جمع کنند، آن‌ها کنزها را به سر خود کردند و نیزه دست در مقابل لنز دوربین عکاسان، تصاویر جالب‌توجهی را به ثبت رسانند و با لبخند و ژست‌های ویژه این‌گونه لحظات متفاوتی را در تمرین تیم ملی فوتبال زنان رقم زدند./ ورزش سه

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فوتبال زنان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر جومونگ بعد از ۱۸ سال چه شکلی شده است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،کیم سونگ سو که سال ۲۰۰۶ نقش «تسو» را در سریال جومونگ بازی کرد، اکنون ۵۲ ساله است. در ادامه تصاویری جدید از تیپ و چهره تازه او را بعد ۱۸ سال از ایفای نقش تسو را می بینید.

245245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902381

دیگر خبرها

  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • بازیگر جومونگ بعد از ۱۸ سال چه شکلی شده است؟
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید