Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@06:12:38 GMT

حل مشکلات آب دو روستای دلیجان به همت سپاه

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۱۸۹۸

حل مشکلات آب دو روستای دلیجان به همت سپاه

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک پاسدار محمد گودرزی  در آیین اعزام تانکرهای آبرسان سپاه روح الله به روستاهای دلیجان گفت: سپاه و بسیج در کنار کلیه مأموریت ها و خدمت رسانی های همه جانبه تمام توان را برای تامین آب شرب و کشاورزی روستاها و خصوصا مناطقی که مشکلات کم آبی دارند پای کار خواهد آورد.

وی افزود: عزم سپاه و بسیج برای حل مشکلات کم آبی در روستاهای استان مرکزی جدی است و با توجه به نشستی که با فرماندهان شهرستانی سپاه استان مرکزی داشتیم پای کارآوردن کلیه ظرفیت ها در این راستا تأکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله بیان کرد: یکی از مهمترین راهبردهای بسیج در طی سال های اخیر رفع نیازهای اصلی کشور و رسیدن به خودکفایی همه جانبه است که در کنار ظرفیت های علمی و پژوهشی برای انجام ایجاد زیرساخت ها اقدامات جهادی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

گودرزی افزود: یکی از اولویت های مهم بسیج سازندگی استان مرکزی در طی این سال های اخیر اجرای پروژه های مربوط به آب است که در دو بخش آب شرب و آب کشاورزی برای رفع نیازهای مناطق کم برخوردار و روستاها تلاش می کند.

به گفته وی در سال گذشته به همت گروه های جهادی بسیج سازندگی بیش از ۳۵ کیلومتر خط انتقال آب کشاورزی، ۲۵ کیلومتر کول گذاری و در مجموع احداث ۳۰ هزار متر مکعب استخر ذخیره آب کشاورزی با مشارکت مردم روستا انجام شد که مهمترین هدف تأمین آب و صیانت از این سرمایه ارزشمند بود.

وی بیان کرد: اجرای پروژه های مربوط به آب توسط بسیج سازندگی توانست به شکل میانگین از هدر رفت ۲۸ درصدی آب در مناطق اجرای طرح جلوگیری کند و امسال بسیج سازندگی عزم جدی برای ادامه این کار دارد.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: آب سپاه استان مرکزی کشاورزی بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه شهرستان خوی و پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در تپه شهدای گمنام حضور یافتند و نشست بصیرتی و جهاد تبیین برگزار کردند و همچنین قرآن قرائت کرده و به روح بلند شهدا هدیه کردند.

در این مراسم از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انتخابات مجلس در انابد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل