Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:58:27 GMT

رئال و شکار یک ستاره دیگر از بایرن مونیخ

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۲۰۵۱

رئال و شکار یک ستاره دیگر از بایرن مونیخ

لئون گورتزکا هم قدم در جای پای داوید آلابا خواهد گذاشت و به رئال ملحق می شود.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید اخیرا از داوید آلابا به عنوان بازیکن جدید خود رونمایی کرد. ستاره اتریشی پس از سال ها بازی برای بایرن تصمیم گرفت چالشی جدید را تجربه کند و انتخاب نخست او رئال مادرید بود.

 

 

 

 

آلابا حاضر نشد قراردادش را تمدید کند و به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایطی مشابه نیز برای لئون گورتزکا هافبک ملی پوش بایرن وجود دارد. گورتزکا هم تنها یک سال دیگر با بایرن قرارداد دارد و به پیشنهاد تمدید پاسخی نداده است.

طبق ادعای آاس، رئال مادرید مقصد بعدی گورتزکا خواهد بود و او بدون اینکه قراردادش را تمدید کند، از تابستان بعد به رئال ملحق خواهد شد.

 

 

 

 

رئال سال 2014 نیز تونی کروس را با تنها 25 میلیون یورو جذب کرد. کروس هنوز یک سال با بایرن قرارداد داشت ولی با رد پیشنهاد تمدید، چاره ای باقی نگذاشت مگر انتقالش به تیمی دیگر. او پس از جام جهانی برزیل به رئال پیوست و اکنون یکی از اسطوره های باشگاه مادریدی محسوب می شود.

 

 

 

 

سال بعد با جدایی رافائل واران(جدایی او همین تابستان محتمل است)، مارسلو، گرت بیل، ایسکو و لوکا مودریچ که همگی دستمزد بالایی دریافت می کنند و قراردادشان رو به اتمام است، رئال مادرید در مجموع 92 میلیون یوروذخیره خواهد کرد و به همین دلیل مشکلی برای جذب ستاره هایی چون گورتزکا نخواهد داشت. قرارداد دنی کارواخال و کریم بنزما هم سال بعد تمام می شود ولی هر دو بر سر تمدید به توافق رسیده اند.

رئال مادرید دیوید آلابا تونی کروس تیم ملی آلمان لئون گورتزکا بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید دیوید آلابا تونی کروس تیم ملی آلمان لئون گورتزکا بایرن مونیخ رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ناموفق؛ جود بلینگام برای پرت کردن حواس هری کین چه گفت؟ / عکس

ستاره جوان رئال مادرید سعی داشت تمرکز هری کین را بر هم بزند، اما تلاش او موفقیت‌آمیز نبود!

طرفداری | تلاش جود بلینگام برای پرت کردن حواس هری کین بی‌فایده بود.

یکی از صحنه‌های خبرساز جدال روز سه‌شنبه بایرن مونیخ و رئال مادرید که با تساوی 2-2 به پایان رسید، جمله‌ای بود که جود بلینگام برای بر هم زدن تمرکز هری کین به زبان آورد. هنگامی که کین توپ را برداشته بود تا روی نقطه پنالتی بکارد، بلینگام با بیان حرف‌هایی تحریک آمیز قصد پرت کردن حواس مهاجم بایرن مونیخ را داشت، اما هری کین بی‌توجه به هموطن جوانش، با فریب آندری لونین، به راحتی دروازه رئال مادرید را باز کرد.

هری کین در مصاحبه بعد از بازی اعلام کرد به قدری روی زدن ضربه پنالتی متمرکز بوده که متوجه نشده جود بلینگام به او چه گفته‌است؛ بنابراین برای برطرف کردن این علامت سوال، متخصص لب‌خوانی شبکه BBC دست‌به‌کار شد و جمله زیر را از حرکات دهان بلینگام استخراج کرد:

من می‌دونم به سمت چپ دروازه‌بان می‌زنی!

خلاف پیش‌بینی جود بلینگام، هری کین ضربه را به سمت راست آندری لونین زد تا گل دوم بایرن مونیخ به ثمر برسد. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • عملیات ناموفق؛ جود بلینگام برای پرت کردن حواس هری کین چه گفت؟ / عکس
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس