Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام‌جمعه کاشان با بیان اینکه مقدمات فروپاشی آمریکا مشهود است، گفت: ایرانِ امروز زیر بار زور و عربده‌کِشی نمی‌رود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان‌، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در مصلی بقیه‌الاعظم کاشان، ضمن اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو و مناسبت‌های گذشته اظهار داشت: منطقه کاشان و آران و بیدگل در حوزه برق و آب دچار مشکل هستند و از آنجا که این دو منطقه از مناطق صنعتی هستند با بی‌تدبیری امکان بروز میلیون‌ها خسارت به واحدهای تولیدی است و لازم است مسئولان در این زمینه تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امام امت شعار نه غربی و نه شرقی را سر دادند، افزود: ایجاد موج اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی در منطقه و جهان، اختصاص بودجه برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی، مواضع خصمانه علیه ایران در تمامی نهادهای بین‌المللی تنها گوشه‌ای از اقدامات خصمانه دشمن بوده است.

امام جمعه کاشان ضمن اشاره به تهدید همواره ایران به جنگ و دم‌زدن از روی میز بودن تمامی گزینه‌ها ابراز داشت: دشمن همواره به‌صورت ناجوانمردانه علیه ایران پرونده‌سازی کرده و همواره از فتنه‌های داخل ایران حمایت کرده است؛ ردپای آمریکا در این فتنه‌ها تأیید شد و دانشمندان هسته‌ای و شخصیت‌های مهم این مرز و بوم را نیز ترور کردند.

فرمانده سپاه اردبیل: دشمنان برای حذف نام شهیدان از فرهنگ مردم شبانه‌روز در تلاش هستندنماینده ولی‌فقیه در لرستان: رفع مشکل معیشتی مردم با مهار گرانی امکان‌پذیر است/ دشمنان به‌دنبال فروپاشی اقتصاد کشور هستندامام جمعه قم: جوانان ما از تحریم‌های دشمن برای پیشرفت کشور فرصت ساختند

وی با بیان اینکه تنفر ما از تفکر دولت آمریکا است، گفت: ایران امروز ایران 50 سال قبل نیست و زیر بار ظلم و جور و عربده کشی نمی‌رود و امروز مقدمات فروپاشی آمریکا مشهود است و از آنجا که وعده الهی پیروزی مستضعفین است، فروپاشی آمریکا محقق می‌شود.

سلیمانی با بیان اینکه ایران اسلامی از سوی دشمنان خود جنایات مختلفی را به‌خود دیده است، تصریح کرد: امام راحل تنها مردم خود را باور داشت و تنها پشتوانه او خداوند بود و از این رو باید متوجه باشیم که در ابعاد مختلف به خود متکی باشیم تا توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه امام راحل حرکت به سمت جامعه با ارزش‌های انسانی را در پیش گرفت، تأکید کرد: دشمنان همواره در تلاش بودند تا صدای امام راحل به اهل حق نرسد و از این رو دشمنی‌های زیادی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی روا داشتند و تحریم‌ها و تلاش‌های ضدامنیتی در اقشار مختلف تحمیل کردند.

انتهای پیام/801 / ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فروپاشی آمریکا امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود

حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه که در حسینیه اعظم نجف اشرف ایراد شد، گفت: کمپینی در بغداد و استان های عراق برای مبارزه با فساد اخلاقی و مواد مخدر راه اندازی شد و تعداد زیادی دستگیر شدند.

وی افزود: علاوه بر طرح آبادانی، باید با فساد اخلاقی مبارزه شود و این موضوعی است که به دلیل پیگیری این موضوع از سوی دولت و استانداری شهر نجف اشرف، جای تشکر دارد.

امام جمعه نجف اشرف اشاره کرد: پروژه‌هایی که در نجف اشرف در حال انجام است، پروژه‌هایی هستند که در خور قدردانی هستند، زیرا کار در سه مرحله برای آبادانی خیابان‌های شهر نجف‌ اشرف و همچنین کمپین کاشت یک میلیون درخت در نجف‌ اشرف به منظور سر سبز کردن شهر در حال انجام است.

وی در همین راستا گفت: عراق شاهد ثبات امنیتی، سیاسی و اقتصادی است که آن را به ستاره درخشان در منطقه تبدیل می کند.

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی در خصوص اوضاع جهانی بیان داشت: بیش از ۲۰۰ روز از جنگ غزه می گذرد و غزه همچنان در حال مقاومت است و این ماجرا از غزه به سطح جهان گسترش یافته، به گونه ای که آمریکا شاهد تظاهرات در دانشگاه های خود در حمایت از توقف جنگ غزه است؛ زیرا اوضاع جهان به نفع و سمت اسلام و تشیع پیش می رود.

خطیب جمعه نجف اشرف در خطبه دینی ضمن گرامیداشت روز جهانی کارگر، در خصوص کار و کارگر در اسلام گفت: اسلام بر کار تأکید کرده است و حدیث شریف می‌فرماید، کسی که برای افراد تحت تکفل خود زحمت می‌کشد مانند مجاهد فی سبیل الله است.

وی افزود: پیامبرانی هستند که کارگر بودند تا به مردم ثابت کنند که کار امری محبوب نزد خداوند متعال است، به شرطی که کار با اخلاص و به صورت درست و کامل انجام شود.

دیگر خبرها

  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است