Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:28:19 GMT

این تیم ملی برای ایران تاریخ‌ساز می‌شود؟(عکس)

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۲۴۹۵

این تیم ملی برای ایران تاریخ‌ساز می‌شود؟(عکس)

تیم ملی فوتبال زنان ایران باید حدود دو ماه دیگر در رقابت‌های مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه" رسیدن به جام ملت‌های آسیا، رویای چندین و چند ساله فوتبال زنان ایران است که هیچ‌گاه تبدیل به واقعیت نشده اما حالا این روزها همه به تیم ملی فوتبال زنان ایران امید دارند تا طلسم‌شکنی کند و به یک رویای بزرگ رنگ واقعیت ببخشد؛ پس از حدود 2 سال تعطیلی، مریم ایراندوست و همکارانش در کادرفنی تیم ملی فوتبال زنان در تلاش برای برنامه‌ریزی فشرده تا شهریورماه که زمان برگزاری مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیاست، هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

این مسابقات 21 شهریور تا 3 مهر 1400 برگزار می‌شود که تیم ملی ایران با توجه به قرارگیری در گروه G و همگروهی با اردن و بنگلادش، باید به داکا سفر کند و به میزبانی کشور بنگلادش دو مسابقه خود را انجام بدهد؛ در تراز با تیم ملی فوتبال زنان ایران، اردن و بنگلادش سطح فنی پایین‌تری دارند و به نظر می‌رسد کاری نه‌چندان دشوار در انتظار شاگردان ایراندوست باشد. البته که تیم ملی فوتبال زنان اردن در ماه‌های گذشته تکاپوی زیادی برای گذراندن یک دوره آماده‌سازی ویژه داشته است.

 

 

 

 

بنگلادش تیم 137 رنکینگ فیفاست و علی‌رغم آن‌که میزبانی رقابت‌ها را در اختیار دارد، بعید به نظر می‌رسد بتواند تیم ملی فوتبال زنان ایران را آزار بدهد؛ تیم ملی اردن اما در وضعیت بهتری قرار دارد  و در جایگاه 63 رده‌بندی برترین تیم‌های ملی دنیا قرار دارد و ضمن آنکه چند بازیکن این تیم، به صورت لژیونر در لیگ کشورهای آمریکا و فرانسه فعالیت دارند و همان‌طور که گفته شد، دوره آماده‌سازی خوبی را هم پشت سر گذاشته‌اند.

 

 

 

 

 

با این‌حال اما شور و امید و انگیزه برای طلسم‌شکنی بزرگ در اردوی تیم ملی فوتبال زنان موج می‌زند و ایراندوست و شاگردانش همه تلاش خود را به کار بسته‌اند تا روی یک طلسم چندین ساله، خط قرمز بکشند و تیم ملی فوتبال زنان را به جام ملت‌های آسیا 2021 برسانند، تورنمنتی که قرار است بهمن‌ماه سال جاری به میزبانی کشور هند برگزار شود.
عکاس: آریا جعفری

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان تیم ملی فوتبال زنان ایران جام ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال

علیرضا حقیقی، دوباره مرتکب خطای پنالتی شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دروازه‌بان هوادار، رکورد تازه‌ای در دادن پنالتی به حریف ثبت کرد. پنالتی برابر هوادار یازدهمین پنالتی‌ بود که علیرضا حقیقی در تاریخ لیگ برتر مرتکب شد تا با این خطا از دو دروازه‌بان با سابقه ادوار مسابقات یعنی وحید طالب‌لو و مهدی رحمتی که ۱۰ خطای پنالتی انجام دادند سبقت بگیرد و به تنهایی بین دروازه‌بان‌ها در لیگ برتر رکورددار شود.

به نوشته سایت ۳۶۰؛ امیرحسین صادقی با ارتکاب ۱۴ پنالتی رکورددار تاریخ مسابقات است. پس از این مدافع دیگر مدافع استقلالی یعنی حنیف عمران‌زاده با ۱۳ پنالتی قرار دارد.

 هادی عقیلی با ۱۲ پنالتی سوم است و علیرضا حقیقی در کنار وحید حمدی‌نژاد، هادی شکوری و محمد نصرتی در رده چهارم جای دارند.

دیگر خبرها

  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند