Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو فیلم سینمایی «سیاه باز» و «قصه عشق پدر» به تازگی روانه اکران شدند و قرار است «مورچه خوار» ساخته شاهد احمدلو نیز به ویترین سینما‌ها اضافه شود.

خبرگزاری میزان - شاهد احمدلو بازیگر اصلی فیلم سینمایی «سیاه باز» به کارگردانی حمید همتی که به تازگی روانه اکران سینما‌ها شده این‌بار با «مورچه خوار» و در سمت کارگردانی به سینما‌ها باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر، مدرس، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون فیلم‌های سینمایی کمدی «اگه میتونی منو بگیر»، «چند می‌گیری گریه کنی» و مجموعه تلویزیونی کمدی «آقا و خانم سنگی» را در کارنامه خود دارد. ژانر کمدی در فهرست کار‌های این بازیگر و کارگردان نقش محوری دارد و در فیلم سینمایی «مورچه خوار» احمدلو سراغ ژانر مورد علاقه خود رفته است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

فیلم سینمایی «مورچه خوار» به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان محصول سال ۱۳۹۸ است. تصویربرداری این فیلم کمدی-اجتماعی از آبان ماه همان سال آغاز شده بود و تا اواخر آذر ۹۸ ادامه داشت. فیلم «مورچه خوار» روایتگر داستانی با موضوع امروزی در فضای مجازی است. در خلاصه داستان این فیلم این دیالوگ آمده است: «احمق‌ها را معروف نکنیم...»

داریوش بابائیان که در گفت‌وگوی خود در سال ۹۹ گفته بود سه فیلم از جمله «مورچه خوار» را آماده نمایش دارد و به دلیل شرایط بد سینما و میزان استقبال پایین مردم از سینما‌ها قصدی برای اکران آن ندارد؛ در سال جدید متقاضی اکران در سینما‌ها شد و درباره دلایل تصمیم جدید خود عنوان کرد: «مورچه خوار» به واسطه سوژه و داستانی که دارد، موقعیت روز را در ۲ سال پیش به تصویر کشیده است البته این داستان از دوران خود جلوتر بوده است، اما باتوجه به اینکه سوژه فیلم درباره اینستاگرام است، اثر به روزی است که من فکر می‌کنم از همه نظر برای اکران شدن در شرایطی که قرار باشد سینما‌ها رونق بگیرد، مناسب‌تر از آثار دیگری است که ادعای کمک به سینما را دارند چراکه به لحاظ بعد داستانی و ساختاری می‌تواند مخاطب را به سینما بکشاند و به همین دلیل درخواست اکران داده‌ام.

به گفته این تهیه‌کننده با سابقه در حال حاضر یکی از معضلات بزرگ جامعه ما اینستاگرام و فرهنگ استفاده از فضای مجازی است که این فیلم در نوع خود یکی از بهترین‌هاست که قصد دارد فرهنگ مدیریت آن را در جامعه جا بیندازد. فیلم‌های دیگری که برای اکران تقاضا می‌دهند، فیلم‌های خوبی هستند، اما معتقدم «مورچه خوار» از دیگر فیلم‌ها قابلیت بالاتری دارد و حیف است که سوژه آن قدیمی شود.

سوژه هنوز به روز «مورچه خوار» و همچنین ژانر کمدی این فیلم قابلیت کشاندن مردم به سینما‌ها را لااقل بر روی کاغذ دارد، اما باید دید پس از گذشت دو سال از زمان ساخت فیلم هنوز هم حرفی برای گفتن دارد و با نیاز‌های جدید مخاطبان ارتباط برقرار می‌کند یا خیر. گرچه فروش بالای ۴ میلیارد فیلم کمدی «دینامیت» امید به برگشت سرمایه فیلم‌های کمدی و رونق دوباره سینما‌ها را برگردانده، اما باید در نظر داشت که فروش فیلم در سینمای ایران غیر قابل پیش‌بینی و محصول شرایط خاص خودش است. با این حال با تکمیل شدن نسبی ویترین سینما با ژانر‌های گوناگون می‌توان به روز‌های بهتر سینما امیدوار ماند.

در این اثر بازیگرانی، چون نسرین مقانلو، مهدی کوشکی، رضا شفیعی جم، مارال فرجاد، لیندا کیانی، نیما شاهرخ شاهی، شهین تسلیمی، ایمان اشراقی، سارا منجزی‌پور، خاطره حاتمی، مجید شهریاری، مجید علیزاده، علی اصغر طبسی، کسری شعبانی، پژواک ایمانی، ارشیا خلیلیان، حامد مصباحی، شهریار حیدری، شیما شهامتی و سمیرا فلاح نقش آفرینی می‌کنند.

عوامل این فیلم عبارتند از: مجری طرح: مریم شجاعی، نویسنده: مهیار شاهرخی، مدیر فیلمبرداری: فریبرز سیگارودی، مدیر صدابرداری: اشکان پورتاجی، طراح چهره پردازی: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: محمد صادقی، تدوین: علی رشیدی، گروه کارگردانی: محمدرضا زاهدیان و سعید بیات، منشی صحنه: مهتاب رضوی، گروه چهره پردازی: محمد سام کیانی فر و راحله فیوضی، گروه صحنه: سجاد جنتی و محسن ساجدی، گروه لباس: زهره سلطانی و مهرآسا ابوالحسنی، گروه صدا: ابراهیم موسوی و امین آسترکی، فیلمبردار: شاهین توفان، گروه فیلمبرداری: سپهر مژدهی نیا، آرش خرمی، حسن رضایی، احسان منفرد، محمدرضا رست خیز، گروه تولید اسماعیل کردی، رضا نوروزی، محسن جهان پناه، سارا بافتی، امور فنی: استودیو شکوفا فیلم، دستیار تدوین: یوسف بخشایش، گروه تدارکات: محمد جمشیدی، مهدی نوری، افشین امینی، عکاس: علیرضا لاجورد، مدیر تبلیغات: مسیحا شجاعی، و مدیر روابط عمومی: محمد حسین داودی.

انتهای پیام/

برچسب ها: سینمای ایران اخبار سینما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا سینمای ایران اخبار سینما فیلم سینمایی مورچه خوار سینما ها فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیدا‌ها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد ومسئولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • خسرو غفوریان کیست؟
  • زبان طنز نیشدار است
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد