Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای نخستین بار در تاریخ رقابت های وزنه برداری بازی های المپیک، یک ایرانی به عنوان داور در جمع اعضای ژوری حضور خواهد داشت.

نام علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه برداری ایران، در فهرست اعضای ژوری برای داوری رقابت های چند دسته از مسابقات وزنه برداری بازی های المپیک دیده می شود. این برای نخستین بار است که یک ایرانی در مسابقات وزنه برداری در هیات ژوری حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش علی مرادی قرار است به عنوان عضو هیات ژوری رقابت های زیر را داوری کند:
گروه ب ۴۹ دسته  و ۵۵ کیلوگرم زنان
گروه آ  دسته ۶۱ و ۶۷ کیلوگرم مردان
گروه آ دسته ۵۹ و ۶۴ کیلوگرم زنان
گروه ب دسته ۷۳ و ۸۱ و ۹۶ کیلوگرم مردان
گروه آ دسته ۷۶ کیلوگرم زنان
گروه ب دسته ۸۷ و به اضافه ۸۷ کیلوگرم زنان
گروه آ دسته ۱۰۹ کیلوگرم مردان
گروه ب دسته به اضافه۱۰۹ کیلوگرم مردان

گفتنی است که علی هاشمی، وزنه بردار شایسته کشورمان در گروه آ و دسته ۱۰۹ کیلوگرم ، روز دوازده مردادماه روی تخته رقابت خواهد ایستاد. علی داودی نیز در دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم وزنه خواهد شد.

پیش از این نیز پریسا جوانفکریان با موفق به کسب سهیمه در بخش زنان شد که به خاطر مصدومیت مجوز اعزام وی صادر نشد./ فدراسیون وزنه برداری

بیشتر بخوانید:

چه کسانی در مراسم رژه افتتاحیه شرکت می‌کنند؟

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کیلوگرم زنان گروه کیلوگرم مردان وزنه برداری گروه ب گروه آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت فوت مردان ‌در استان زنجان بیشتر از زنان بوده است‌

ایسنا/زنجان مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: از تعداد فوت‌های ثبت شده در سال گذشته، ۵۷.۶ درصد مرد و ۴۲.۴ درصد زن بوده‌اند.

مهدی ژاله‌چیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: آمارهای ثبت شده نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۶ مرد فوت شده، ۱۰۰ زن در زنجان فوت شده‌ است.

وی تصریح کرد: براساس این گزارش در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۴۲۰ واقعه فوت به ثبت رسیده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۹ درصد افزایش داشته است.

ژاله‌چیان با اشاره به اهمیت ثبت به‌موقع وقایع حیاتی در استان برای داشتن داده‌های به‌روز، افزود: با تلاش‌های انجام شده و همکاری بین‌بخشی بیش از ۹۸.۳ درصد از وقایع فوت در استان در مهلت قانونی به ثبت می‌رسد که تلاش داریم این عدد را ارتقا دهیم.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان به ثبت بیش از ۹۹ درصد از ولادت‌ها در استان در مهلت قانونی نیز اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده در استان و استقرار نیرو در بیمارستان‌ها و فرهنگ‌سازی مناسب نزدیک به ۱۰۰ درصد از ولادت‌ها در استان در موعد اعلامی ثبت می‌شود و تلاش داریم درصد اندک باقی مانده نیز در زمان مورد نظر به ثبت برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • ثبت فوت مردان ‌در استان زنجان بیشتر از زنان بوده است‌
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری