Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بازی‌های المپیک توکیو از امروز (جمعه) رسماً در کشور ژاپن آغاز شد. نازنین ملایی نخستین ورزشکار کاروان ایران بود که به رقابت با حریفان پرداخت. ملایی نماینده ایران در روئینگ ۲ هزار متر زنان بود که در نخستین مسابقه خود با حریفانی از بلاروس، آمریکا، پاراگوئه، سودان و نیجریه مسابقه داد. از بین قایقرانان این گروه تنها پاروزن آمریکایی سابقه یک‌بار حضور در بازی‌های المپیک لندن را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ایران در بخش روئینگ زنان در نهایت توانست با ثبت زمان  هفت دقیقه و ۵۹ ثانیه و ۰۱ صدم ثانیه در جایگاه سوم قرار گیرد و به یک چهارم نهایی این مسابقات صعود کند. ملایی در حالی این نتیجه را ثبت کرد که پیش از اعزام به توکیو از ناحیه مچ دست آسیب دید و حضورش در این مسابقه در هاله ای از ابهام بود.

قایقران آمریکایی و بلاروس در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند.

در دور مقدمات ماده دو هزار متر روئینگ زنان از هر گروه سه نفر اول راهی دور بعد شده و دیگر ورزشکاران به مسابقه شانس مجدد می‌روند.

ملایی که به همراه بهمن نصیری موفق به کسب عنوان نایب‌قهرمانی در مسابقات گزینشی کشور ژاپن شده بود در نهایت با تصمیم فدراسیون به بازی‌های المپیک توکیو اعزام شد.

سی و دومین دوره بازی‌های المپیک توکیو از اول تا هفدهم مردادماه برگزار می‌شود. کاروان ایران با ۶۶ ورزشکار در این دوره از رقابت‌ها حاضر است. قرار بود بازی‌های المپیک توکیو در سال ۲۰۲۰ برگزار شود اما شیوع و فراگیری ویروس کرونا در سطح جهان موجب تعلیق یک‌ساله آن شد.

برچسب‌ها قایقرانی پاراگوئه ایالات متحده آمریکا المپیک توکیو پروندهٔ خبری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قایقرانی پاراگوئه ایالات متحده آمریکا قایقرانی پاراگوئه ایالات متحده آمریکا المپیک توکیو بازی های المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی آتالانتا و مارسی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: دو تیم فوتبال آتالانتا و مارسی از سری رقابت‌های دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا امشب ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه ولودروم بندر مارسی به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در حالی برگزار می‌شود که تیم آتالانتا تحت هدایت گاسپرینی در مرحله قبلی رقابت‌ها توانسته بود لیورپول مدعی اول جام را از دور رقابت‌ها حذف کند. مارسی نیز در مرحله یک چهارم نهایی توانست با ضربات پنالتی از سد بزرگ بنفیکا عبور کند. این دو تیم تاکنون در رقابت‌های اروپایی در برابر هم قرار نگرفته‌اند. 

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز
  • ساعت پخش بازی آتالانتا و مارسی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان