Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه ورزش سیما با تدارکی گسترده به استقبال المپیک ۲۰۲۰ توکیو می‌رود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی سیما، با وجود آنکه برنامه‌های المپیکی این شبکه از ۲ ماه پیش آغاز شده است، آنتن این شبکه در روز‌های باقیمانده تا افتتاحیه المپیک، بیش از پیش رنگ و بوی المپیک خواهد گرفت.

شبکه ورزش سیما با تجربه پوشش ۱۶ ساعته ۲ المپیک ۲۰۱۶ ریو و ۲۰۱۲ لندن، از ماه‌ها پیش، با برگزاری جلسات هم‌اندیشی با مسئولان کاروان المپیک ایران، با تدارک و برنامه‌ریزی گسترده به استقبال این رویداد بزرگ جهانی خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مهم‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته شده در کنداکتور المپیک شبکه ورزش به ویژه برنامه «دهکده المپیک»، برنامه «کادرفنی»، بسته‌های خبری المپیکی «دست اول»، میان برنامه «گفتگو به المپین‌ها»، میان برنامه معرفی المپین‌های ایران با عنوان «مسافران توکیو»، پخش مستند‌های «تاریخچه المپیک» و «به سوی المپیک» و همچنین پخش مسابقات ادوار پیشین المپیک شامل مسابقات «ایرانیان در المپیک» و مسابقات مهم المپیکی می‌توان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

شبکه ورزش سیما در طراحی و برنامه ریزی برنامه‌های المپیکی خود سعی در پوشش حداکثری موضوعات و مخاطبان مرتبط با رویداد المپیک را مدنظر داشته است و و با مدنظر قرار دادن ابعاد مختلف این رویداد سعی در جلب نظر همه سلایق و نظرات مخاطبان این رویداد بزرگ دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه‌های المپیکی شبکه ورزش می‌توان به این موارد اشاره کرد:

جدول پخش ۲۰ ساعت برنامه: شبکه ورزش تنها رسانه‌ای که قرار است ۲۰ ساعت از آنتن خود را در ایام المپیک به پخش مسابقات المپیک اختصاص دهد؛ که ۱۲ ساعت آن به پخش زنده مسابقات اختصاص خواهد یافت.
پخش مسابقات بیش از ۳۰ رشته ورزشی: در جدول پخش شبکه ورزش سیما در ایام المپیک پخش زنده مسابقات بیش از ۳۰ رشته ورزشی حاضر در المپیک پیش‌بینی شده است تا علاقمندان رشته‌های مختلف ورزشی در کشور موفق به تماشای رشته‌های مورد نظر خود شوند.

ویژه برنامه «دهکده المپیک»: ویژه برنامه المپیک شبکه ورزش، با دو استودیو در تهران و توکیو، برنامه‌ای تخصصی و در عین حال جذاب برای تماشاگران المپیک طراحی کرده است. این ویژه برنامه قرار است با دعوت از مهمانانی ازخانواده ورزش و هنر و همچنین استفاده از حضور کارشناسان و گزارشگران تخصصی رشته‌های مختلف ورزشی روی آنتن برود.

پویش حمایت از کاروان المپیک ایران: بهره بری از پویش «ایران من» که با محوریت حفظ و معرفی سنت و فرهنگ ایرانی در سازمان صدا و سیما راه‌اندازی شده است، در جهت حمایت از ورزش ایران و کاروان ورزش ایران در المپیک در روز‌های المپیک فعالیت خواهد کرد و با پخش نماهنگ و تیزر‌های متعدد، فضای آنتن رسانه ملی رنگ و بویی المپیکی خواهد گرفت.

معرفی المپین‌های کشورمان: شبکه ورزش در طول ۲ ماه مانده تا شروع المپیک با دعوت از اعضای کاروان المپیک ایران در برنامه «کادرفنی» و تولید میان برنامه «گفتگو با المپین‌ها» و همچنین مجموعه موشن‌کلیپ‌های «مسافران توکیو» سعی در معرفی المپین‌های کشورمان و بررسی وضعیت آن‌ها داشته است.

طراحی بستر تعاملی با مخاطبان: شبکه ورزش سیما با طراحی قالب‌های مختلف تعامل با مخاطبان شبکه، در روز‌های المپیک از بستر تلویزیون اینترنتی «تلوبیون» جهت ارتباط مستمر با مخاطبان بهره خواهد برد و ارتباطی دوسویه با مخاطبان خواهد داشت.

پیش بینی کانال‌های اینترنتی: در روز‌های المپیک با توجه به تعدد مسابقات و هم پوشانی زمانی برگزاری این مسابقات، امکان پخش زنده همزمان بسیاری از این مسابقات روی آنتن شبکه ورزش وجود ندارد. بر همین اساس، شبکه ورزش سیما، کانال‌هایی در بستر تلویزیون اینترنتی تلوبیون پیش بینی کرده است تا مسابقاتی که امکان پخش آن‌ها به صورت زنده از آنتن رسانه ملی وجود ندارد، بتواند به صورت اینترنتی و از طریق «تلوبیون» پخش زنده شود.

پخش مستند‌های المپیکی: شبکه ورزش سیما به در نظر گرفتن یک بخش ثابت روزانه، به پخش بهترین مستند‌های المپیکی، فضای برنامه‌های این شبکه را بیش از پیش المپیکی می‌کند. بخش اول این مستند‌ها به «تاریخچه المپیک» و بخش دوم به پخش مهمترین مسابقات و چهره‌های تاریخ المپیک اختصاص یافته است.

خاطره بازی با قهرمانان المپیکی ایران: پخش مسابقات قهرمانان کشورمان در دوره‌های قبلی مسابقات المپیک، که یکی از مهمترین درخواست‌های مخاطبان شبکه ورزش در روز‌های منتهی به المپیک است، هر روز به پخش مسابقات یکی از قهرمانان المپیکی کشورمان می‌پردازد.

حضور قهرمانان ورزش کشور: قهرمانان آسیا، جهان و المپیک در ایام پخش برنامه‌های المپیکی شبکه ورزش، به مناسبت پخش مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی در استودیوی این شبکه حضور خواهند یافت.

همچنین لازم به ذکر است که شبکه ورزش سیما به عنوان اصلی‌ترین رسانه پوشش رویداد المپیک در کشور، با بهره‌گیری از استودیوی اختصاصی صدا و سیما در محل برگزاری مسابقات، در طول شبانه روز، با ارسال گزارش‌های زنده متعدد گزارشگران خود از توکیو نیز، سعی در اطلاع رسانی و پوشش حداکثری و باکیفیت المپیک خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: صدا و سیما رسانه ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صدا و سیما رسانه ملی برنامه های المپیکی شبکه ورزش سیما ویژه برنامه پخش مسابقات المپین ها پخش زنده مستند ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی در آخرین شب ضبط برنامه تلویزیونی «برمودا» شبکه نسیم با میزبانی از امیر دریادار سیاری، در جمع عوامل این برنامه حضور یافت و با بیان اینکه این برنامه با پشتیبانی یک اتاق فکر قوی طراحی شده است، گفت: «برمودا» در زیست‌بوم رسانه‌ای متنوع و رقابتی کنونی توانسته توفیق بزرگی را رقم بزند و تبدیل به اعتبار، نماد و یکی از ویژندهای سیما و شبکه نسیم شود.

وی افزود: موفقیت برنامه، مسؤولیت تیم تولید را سنگین‌تر می‌کند تا در فصل‌های بعد به توقعات و انتظارات مخاطبانش که بالاتر رفته، پاسخ دهند و با ریل‌گذاری درستی که انجام شده، محتوای مدنظر را به افکار عمومی منتقل کنند.

رییس رسانه ملی با بیان اینکه «برمودا»، قابلیت ساخت فصل‌های متعددی خواهد داشت که با اتکا به اتاق فکری قوی می‌تواند بدرخشد، گفت: این نکته را نیز باید مورد توجه قرار داد که برنامه نباید روی دور تکرار بیفتد و این رویش و زایش باید تداوم داشته باشد.

وی تحول رویکردی و بسط دامنه ساز و کارهای تولیدی مبتنی بر راهبردهای دوره جدید مدیریتی را از جمله ویژگی‌های ساخت این مجموعه برشمرد و با تأکید بر محوریت محتوا در شاکله برنامه‌هایی چون «برمودا»، تصریح کرد که تحول محتوایی غایت همه تحول‌هاست و ضرورت دارد دست‌اندرکاران این برنامه و برنامه‌های مشابه آن به این موضوع توجه خاص داشته باشند و بدان اهتمام ورزند.

جبلی در خاتمه گفت: باید از ظرفیت‌های به‌وجودآمده به موقع و به‌جا استفاده کرد و «برمودا» را که روی‌هم‌رفته کار خوبی است، در مسیر پیشرفت یاری کرد.

کد خبر 6098557 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد