Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ولی الله عادلی در سخنان پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه رشت با بیان اینکه برنامه های متنوعی به مناسبت پنجم مردادماه با محوریت ائمه جمعه در حال برگزاربست  افزود : نماز جمعه و دگرگونی های سیاسی در کشور و دنیا  ارتباط تنگاتنگی با هم دارد ؛ ضمن اینکه نماز جمعه   ظرفیت بالایی برای تعامل بین ملت و دولت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه امام جمعه مرکز استان ها با حکم رهبری منصوب شده است، نماز جمعه را دارای کارکردهای مختلفی اعم از سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی خواند .
حجت الاسلام عادلی یکی از کارکردهای نماز جمعه  را از لحاظ فرهنگی دانست و گفت : مطرح کردن موضوعات فرهنگی  موجب برانگیختن حساسیت مسئولان و مردم همچون مبارزه با تهاجم فرهنگی می شود .
وی  همچنین تبیین خط و مشی های نظام را از تریبون  نماز جمعه از کارکردهای  سیاسی این نهاد خواند و گفت : تشویق  مشارکت مردم در برنامه های سیاسی  نظام از جمله انتخابات و حمایت از مواضع رهبری  و افزایش آگاهی سیاسی مردم و مشارکت  از کارکردهای نماز جمعه است.
حجت الاسلام عادلی تصریح کرد:  جلب اعتماد مردم به نظام از کارکردهای اجتماعی نماز جمعه  است که نقشه های شوم دشمنان را برای سوء استفاده از مشکلات کشور نقش برآب می کند ؛ ضمن اینکه ایجاد همبستگی بین اقشار مختلف مردم و  جمع اوری کمک های مردمی برای مردم سیل زده و آسیب دیدگان  از کرونا از دیگر کارکردهای نماز جمعه بوده است.
 

برچسب‌ها رشت گیلان امام جمعه رشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان امام جمعه رشت رشت گیلان امام جمعه رشت نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه

(تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه

دیگر خبرها

  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • لزوم جبران تأخیر ایجاد شده در اجرای سیاست‌های تامین اجتماعی
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت