Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:21:46 GMT

کاهش بودجه استان همدان به دلیل آمار اشتباه اشتغال

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۳۴۲۹

کاهش بودجه استان همدان به دلیل آمار اشتباه اشتغال

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در دیدار با مدیر صندوق بیمه روستایی و عشایری استان با بیان اینکه یکی از اقشار کمتر مورد توجه واقع شده در سیستم اداری کشور روستاییان هستند اظهار کرد: باید خدمات خوبی به این عزیزان که پیشگامان عرصه تولید در کشور به شمار می‌روند؛ ارائه شود.

وی متأسفانه برخی از روستاییان ما به دلیل نبود درآمد زیر خط فقر هستند، گفت: متأسفانه اطلاع‌رسانی و آمارها از افراد فاقد بیمه در روستاها و عشایر دقیق نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نبود آمار دقیق و ارائه آمار اشتباه از قبیل آمار اشتغال موجب کاهش بودجه استان شده است، افزود: به دنبال بیمه رایگان روستاییان را هستیم اما متأسفانه سهمیه محدود است.

وی با بیان اینکه امیدواریم در دولت آینده سهمیه بیمه روستاییان افزایش یابد، گفت: نیازمند بانک اطلاعاتی دقیقی از تعداد افراد فاقد بیمه هستیم که باید این مهم مد نظر مسئولان امر قرار گیرد.

فلاحی از پیگیری تعداد آمار اقشار کم‌درآمد و یا فاقد درآمد در روستاها خبر داد و افزود: این موضوع باید محقق شود تا استان بتواند سهمیه خوبی را در بحث بیمه رایگان بگیرد.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند و توجه به آنها به ویژه در مناطق محروم و یا روستانشین و عشایر از وظایف همه مسئولان است، گفت: توجه به این قشر باعث کاهش فاصله طبقاتی می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با اشاره به اینکه باید برای آموزش روستاییان در حوزه بیمه روستایی جلسات آموزشی برگزار شود، اظهار کرد: دهیاران و بخشداران باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی در پایان از مدیر صندوق بیمه روستایی و عشایری استان خواست ایرادات قانونی در حوزه بیمه روستاییان از قبیل سن بازنشستگی در حوزه بانوان را در اختیار قرار دهد تا در مجلس مورد پیگیری قرار گیرد.

کد خبر 5264016

منبع: مهر

کلیدواژه: همدان احمدحسین فلاحی اشتغال ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه بوشهر دعای عرفه آمار کرونا واکسن کرونا نماز عید قربان عکس استانها خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل ایلام گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در این مراسم گفت: در واحد‌های تولیدی استان همدان، ۱۴۹ هزار کارگر با بیمه اجباری و ۲۵۷ هزار کارگر با بیمه تامین اجتماعی داریم.

یوسف شعبانی افزود: این کارگران در ۲۴ هزار واحد تولیدی و اداری مشغول به کارند و برای بهره مندی آنها از امکانات رفاهی و ورزشی، ۴۰ هزار متر مربع فضای ورزشی در دولت سیزدهم به مجموعه امکانات رفاهی آنها اضافه شده است.

امروز از کارگران شاغل در واحد‌های آتش نشانی، پمپ بنزین، کارگاه‌های تولیدی ترشی، سبزی، مربا، خیاطی، ظروف، سفال، چراغ خواب و لوستر، زیورآلات، اتصالات لوله‌های آبیاری کشاورزی، پایگاه‌های بسیج و موسسه‌های خیریه به مناسبت هفته کار و کارگر قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • ارز ترجیحی به واردات تجهیزات پزشکی قطعاً اشتباه است
  • دهقانی: ارز ترجیحی به واردات تجهیزات پزشکی قطعاً اشتباه است
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان