Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ‌آیت‌الله  نوری‌همدانی در دیدار با سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به ویژگی قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران 2 ویژگی مهم و اساسی دارند؛ نخست اخلاص و توکل و اعتماد به خداوند است که آن را از قوای مسلح دیگر کشورها متمایز می‌سازد و دیگری برخورداری از امکانات مادی و توانمندی مناسب با اوضاع زمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: نگاه نیروهای نظامی دیگر کشورها، فقط مادی است که سعی می‌کنند با انواع و اقسام سلاح‌ها، خودشان را پیشرفته نشان دهند و غیر از مادیت چیز دیگری وجود ندارد.

آیت‌الله نوری‌همدانی در بخش دیگری از سخنان خود یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام در مورد اهمیت بحث جهاد گفت: روایات زیادی در زمینه اهمیت جهاد و پاداش جهادگران به دست ما رسیده است.

وی بیان داشت: رسول مکرم اسلام (ص) در حدیثی فرمودند: تمام خیر و خوبی‌ها در شمشیر و در زیر سایه شمشیر است و شمشیرها کلید بهشت و جهنم هستند. قوام زندگی مردم را فقط شمشیری که در راه خدا به‌کار برده شود، تأمین می‌کند.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: در روایت دیگر پیامبر فرمودند «‌لِلْجَنَّةِ بَابٌ یُقَالُ لَهُ بَابُ اَلْمُجَاهِدِینَ یَمْضُونَ إِلَیْهِ فَإِذَا هُوَ مَفْتُوحٌ وَ اَلْمُجَاهِدُونَ مُتَقَلِّدُونَ سُیُوفَهُمْ وَ اَلْجَمْعُ فِی اَلْمَوْقِفِ وَ اَلْمَلاَئِکَةُ تَتَرَحَّبُ بِهِمْ فَمَنْ تَرَکَ اَلْجِهَادَ أَلْبَسَهُ اَللَّهُ ذُلاًّ وَ فَقْراً فِی مَعِیشَتِهِ وَ مَحْقاً فِی دِینِهِ إِنَّ اَللَّهَ تَبَارَکَ وَ تَعَالَی أَعَزَّ أُمَّتِی بِسَنَابِکِ خَیْلِهَا وَ مَرَاکِزِ رِمَاحِهَا. بهشت یک دری دارد که مخصوص‌ مجاهدین است‌، مجاهدین حرکت می‌کنند به طرف آن در که به‌روی آن‌ها باز است، آن‌ها که حرکت می‌کنند شمشیرهایشان همراهشان است، این یک مطلب بزرگی است که در روز قیامت تجسم اعمال نه تنها اعمال، اخلاق، نیت‌ها آن‌ها مجسم می‌شود، در قیافه انسان همراه انسان مجسم می‌شود که او در دنیا چه‌کاره بوده است، این تجسم به اندازه‌ای روشن است که از همان قیافه‌هایشان معلوم می‌شود که در این دنیا مثلاً چه کاره بوده‌اند.

در ابتدای این دیدار، سردار قاآنی گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های سپاه قدس و تحولات منطقه و اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان ارائه کرد.

216216

کد خبر 1537873

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آیت الله حسین نوری همدانی اسماعیل قاآنی مراجع تقلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای از مواضع شجاعانه جنبش انصار الله و نیروهای مسلح یمن در حمایت از ملت فلسطین که در معرض نسل‌کشی و پاکسازی نژادی ارتش جنایتکار و نازی صهیونیستی قرار دارد، تقدیر کرد.

این جنبش در بیانیه خود افزود: آنچه برادران ما در جنبش انصار الله و نیروهای مسلح دلاور یمن در راستای حمایت از ملت و مقاومت فلسطین انجام می‌دهند، ادامه و ترجمه عملی مواضع تاریخی ملت اصیل یمن برای یاری رسانی به ملت فلسطین و دفاع از آن و حمایت از مقامت این ملت در برابر رژیم جنایتکار است.

این بیانیه می‌افزاید: به برادرانمان در جنبش انصار الله، نیروهای مسلح و ملت عزیز یمن با تمامی اقشار و طیف‌های آن که همواره حامی و پشتیبان ملت فلسطین و حق آن در زمینه آزادی و تعیین سرنوشت بودند، با افتخار درود می‌فرستیم.

جنبش حماس در بیانیه خود تأکید کرد: ملت‌های اسلامی و عربی را به یکپارچه‌سازی تلاش‌های خود در زمینه محاصره دشمن صهیونیستی و همبستگی با ملت فلسطین و حقوق ملی آن به ویژه تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس فرامی‌خوانیم.

کد خبر 6095988

دیگر خبرها

  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • کشف شمشیر کمیاب ۱۰۰۰ ساله
  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله در اسپانیا
  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله
  • مذاهب اسلامی برای کسب فیض به محضر امام صادق(ع) شرفیاب می شدند/ امام صادق(ع) مورد تأیید تمام مذاهب اسلامی هستند
  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان
  • وعده صادق آب به خانه مورچه ریخت/ نمایش باطن حقوق بشر آمریکایی