Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا وارثی روز جمعه با اعلام این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه مسکن ۱۸۰ واحدی معلولان و جانبازان ضایعه نخاعی به علت وجود پاره‌ای از معضلات هیات مدیره و آن نزدیک به ۱۰ سال در بلاتکلیفی به سر می‌برد که با ورود سازمان بهزیستی خوشبختانه بخش اعظمی از مشکلات این حوزه برطرف شد.

وی اضافه کرد: درحالی که سازمان بهزیستی تنها نقش تسهیل گری را برعهده دارد اما با مداخله این نهاد و با تغییر هیات مدیره تعاونی یاد شده امیدواریم پس از مراحل سفت کاری بتوانیم هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل و تحویل واحدهای یاد شده به جامعه هدف اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وارثی، مشکل دیگر بلاتکلیفی این منازل را کافی نبودن سهم آورده جامعه هدف معلولان دانست و اظهار داشت: متاسفانه اعضای این هیات تعاونی به علت مشکلات مالی نتوانستند به موقع هزینه‌های مورد نیاز را برای تکمیل منازل خود انجام دهند که امیدواریم با تامین اعتبارات، این مشکل نیز در اسرع وقت مرتفع شود.

این مسؤول اضافه کرد: سهمیه استان قزوین در زمان اجرای طرح مسکن مددجویان سه هزار و ۹۸۷ واحد مسکونی بود که تاکنون سه هزار و ۲۰۶ واحد آن با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی به افراد واجد شرایط واگذار شده است.

شرکت تعاونی مسکن ضایعه نخاعی استان در ناحیه شهری محمدیه ۱۸۰ واحد مسکونی را در زمینی به مساحت سه هزار و ۹۰۰ مترمربع و با بهره گیری از تسهیلات مسکن مهر کلنگ زنی و با احداث آنها به معلولان و جانبازان ضایعه نخاعی تحویل داده خواهد شد.

برچسب‌ها ایرنا استان قزوین مسکن سازمان بهزیستی کشور معلولان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا استان قزوین مسکن ایرنا استان قزوین مسکن سازمان بهزیستی کشور معلولان ضایعه نخاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) با کاهش ۵ هزار و ۱۸۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۷۳۴ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۱۹۴ واحد افزایش، به ۷۵۱ هزار و ۳۹ واحد و شاخص قیمت با ۱۰۹ واحد رشد به ۴۲۰ هزار و ۲۲۳ واحد رسید.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز با ۷ واحد افزایش، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۰۱ واحد ایستاد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • تعاونی های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می سازند
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • بلاتکلیفی مسکن مهر ۲۸۵ واحدی گیان نهاوند