Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه آنچه در توان دولت و کشور باشد طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، رییس جمهور و رییس جمهور منتخب و به نمایندگی از ارکان کشور و نظام پیگیری‌ها را در این سفر انجام خواهم داد، گفت: در این سفر مشکلات بررسی و راهکار‌ها ارائه می‌شود تا دغدغه‌های مردم خوزستان به حداقل ممکن برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری عصر امروز جمعه با استقبال استاندار، امام جمعه دزفول و جمعی از مقامات محلی وارد فرودگاه دزفول شد.

معاون اول رییس جمهوربه منظور بررسی و پیگیری مشکلات کم آبی استان خوزستان و اتخاذ تصمیمات مناسب و به نمایندگی از رییس جمهور به استان خوزستان سفر کرده است. در این سفر وزیر نیرو و وزیر جهاد کشاورزی نیز حضور دارند.

جهانگیری در بدو ورود به فرودگاه دزفول و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیار خوشحالم به خدمت مردم عزیز، قهرمان، فرهنگی و همیشه در صحنه استان خوزستان رسیده ام، تاکیدکرد: مردم استان خوزستان در طول هشت سال جنگ تحمیلی و دوران انقلاب اسلامی دین خود را به بهترین نحو برای پایداری جمهوری اسلامی ایران و ایران عزیز ادا کرده اند.

وی با اشاره به اینکه همیشه در هر فرصتی پیش آمده در طول هشت سال تصدی معاون اول ریاست جمهوری از فرصت استفاده کرده و به این استان سفر کرده ام افزود: متاسفانه یا خوشبختانه برخی سفر‌ها در اوج بحران‌هایی همانند ریزگرد‌ها و گرد و غبار در سال ۹۵، سیلاب‌های عید سال ۹۸ که مردم این استان شرایط سختی را داشتند در کنار آن‌ها حاضر شدم و در پایان دولت و بحران بی آبی و خشکسالی خدمت مردم عزیز این استان رسیده ام.

جهانگیری با تاکید بر اینکه آنچه در توان دولت و کشور باشد طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، رییس جمهور و رییس جمهور منتخب و به نمایندگی از ارکان کشور و نظام پیگیری‌ها را در این سفر انجام خواهم داد، گفت: در این سفر مشکلات بررسی و راهکار‌ها ارائه می‌شود تا دغدغه‌های مردم خوزستان به حداقل ممکن برسد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به واقعیت کم آبی کنونی در کشور و مشکلات کشاورزی تصریح کرد: امروز تامین آب مورد نیاز مردم یک مسئله و تامین آب در فصل پاییز مسئله‌ای مهم‌تر است که باید در این خصوص همه ابعاد و جنبه‌های مختلف درنظر گرفته شود.

وی همچنین به اهمیت تامین آب شرب مردم و جبران خسارت‌های مردم به احشام و کشت و کار آن‌ها در این بحران خشکسالی اشاره و تاکید کرد: با برگزاری جلسات در این سفر و بررسی راه حل‌ها به مردم استان اطمینان خاطر می‌دهیم که مشکلات قابل حل است.

جهانگیری در پاسخ به سوالی در خصوص تداوم رها سازی آب سد‌ها برای مردم استان خوزستان تصریح کرد: باید در این زمینه به همه محدودیت‌ها فکر کرد و در نظر داشت که آب برای مردم خوزستان است و هیچ کس دیگری برای این آب برنامه ندارد و آب شرب و کشاورزی مورد نیاز پوشش گیاهی و جانوری و همچنین نیاز‌های مردم استان است باید به‌گونه‌ای مدیریت شود که در هیچ مقطع و روزی در گوشه‌ای از این استان این احساس بوجود نیاید که بی آبی خسارت‌هایی به همراه داشته است و اطمینان یابیم که این مشکلات به زودی حل می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری مشکلات خوزستان دزفول کم آبی استان خوزستان رییس جمهور مردم استان معاون اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: رفع مشکلات مردم به‌ویژه در مناطق روستایی، مرزی و محروم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی؛ جواد قناعت، امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جلسه بررسی مشکلات مهموئی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم به‌ویژه در مناطق روستایی، مرزی و محروم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است، اظهار کرد: مدیران دولت سیزدهم با همه توان در راستای رفع مشکلات مردم گام برمی‌دارند و در این زمینه از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم بود.

وی با اشاره به ویژگی هم‌افزایی و هم‌گرایی مدیران در استان خراسان‌جنوبی، افزود: رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردم به طور ویژه در دستور کار مدیران استان قرار دارد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه این جلسه پیرو مسائل مطرح شده در مراسم اعطای لوح سپاس ستاد عتبات عالیات به مردم روستای مهموئی برگزار شده است، اظهار داشت: کار مردم مهموئی و اخذ بالاترین میزان مشارکت در بازسازی اعتاب مقدسه که منجر به کسب عنوان روستای نمونه کشور و استان برای این منطقه شد، بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر است.

وی با تشکر از مردم روستای مهموئی، متذکر شد: رفع مشکلات این روستا کمترین کار ممکن در قبال این اقدام بزرگ و قابل توجه مردم در این منطقه است.

قناعت با ذکر این نکته که رفع برخی مشکلات، زمان‌بر است، گفت: با همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی، برای رفع مشکلات این روستا برنامه‌ریزی می‌شود.

وی گفت: در راستای فرهنگ‌سازی کمک به عتبات عالیات و ایجاد رقابت مثبت بین مناطق مختلف استان، در هر روستا یا شهری که در زمینه مشارکت در توسعه اعتاب مقدسه پیشتاز باشد، طی مراسم ویژه‌ای از مردم تقدیر و در کنار آن برای رفع مشکلاتشان برنامه‌ریزی می‌شود.

در این جلسه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص راهکارهای رفع مشکلات روستای مهموئی همچون بهسازی راه، توسعه و بهینه‌سازی شبکه برق، روشنایی اطراف آرامستان و گلزار شهدا و زمین چمن بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش ایمنا، روستای مهموئی از توابع بخش مرکزی شهرستان بیرجند است که به جهت اخذ بالاترین میزان مشارکت در بازسازی اعتاب مقدسه به عنوان روستای نمونه کشور و استان معرفی شده است، سال گذشته به‌طور میانگین هر نفر از مردم این روستا با ۷۵۰ نفر جمعیت، مبلغ ۴۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان به عتبات کمک کرده‌اند که در سطح استان و کشور یک رکورد است.

کد خبر 750791

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران