Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی محمدعطابخش، مدیرکل سازمان بهزیستی استان یزد گفت:  مسکن‌ معلولان مهریز در قالب مسکن مهر ساخته شده و در اختیار معلولان قرار گرفت و آسفالت کوچه‌ها وظیفه سازمان بهزیستی نیست.

او افزود: اعتباری برای آسفالت این مکان‌ها اختصاص یافته و در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفته است، اما به دلیل اینکه چند سال از آن زمان گذشته و قیمت قیر به شدت افزایش یافته است، بودجه اختصاص یافته پاسخگوی این مساله نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سازمان بهزیستی تصریح کرد: جلسه‌ای با حضور فرماندار، نماینده مجلس و مسئولان استان و شهرستان برگزار شده و قرار است هزینه را راه و شهرسازی پرداخت کند و شهرداری بقیه کار را انجام دهد.

عطابخش خاطرنشان ساخت: نقش بهزیستی فقط این است که تاییدیه آسفالت را بدهد تا مبلغ راه و شهرسازی آزاد شود.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن مهر مسکن معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس سازمان بهزیستی کشوردر شیراز گفت: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.
قادری افزود: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد.
در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری ، حق پرستاری ، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارایه طرح های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

دیگر خبرها

  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • گامی نو در صنعت راهسازی/توسعه فناوری‌های قیر و آسفالت با مشارکت دانش‌بنیان‌ها
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • توسعه فناوری های قیر و آسفالت، گامی نو در صنعت راهسازی کشور
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند