Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-19@06:51:52 GMT

حرم مطهر رضوی باید گفتمان ساز فضای رسانه‌ای باشد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۴۹۷۳

دبیر علمی نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع)، بارگاه نورانی امام رئوف را یک ابر رسانه و دارای تمام ویژگی‌های یک رسانه مرجع دانست و گفت: این رسانه با چنین ظرفیت بی بدیلی باید گفتمان ساز، جریان ساز و محور فعالیت سایر رسانه‌ها باشد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر اکبر نصرالهی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) که با حضور تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از فعالین حوزه رسانه در سالن همایش‌های تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار شد، افزود: حرم مطهر رضوی همچون حرم امام حسین (ع) و رویداد‌های مهم اربعین و حج، یک رسانه و بلکه ابر رسانه است و تمام ویژگی‌های یک رسانه را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تصریح کرد: پیام رسان و فرستنده این رسانه امام رضا (ع) است و مخاطبان آن تمام مردم از ادیان و مذاهب مختلف هستند، پیام‌های این رسانه نیز موضوعات مهم انسانی همچون رافت، کرامت، علم آموزی، گفتگو، خودسازی و توجه به حقوق بشراست.
نصرالهی افزود: این رسانه با چنین ظرفیت بی بدیلی باید گفتمان ساز، جریان ساز و محور فعالیت سایر رسانه‌ها باشد و ما باید بتوانیم با ابزار‌های رسانه آن را بسط دهیم، چرا که این موضوع مورد توجه خود حضرت رضا (ع) نیز بوده و ایشان در حدیثی فرموده‌اند که «رحمت خدا بر بنده‌ای که امر ما را زنده کند و دانش‌های ما را فراگیرد و به سایرین منتقل کند».
دبیر علمی نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) در ادامه گفت: پرونده این جشنواره با برگزاری مراسم اختتامیه بسته شد، اما ادامه مسیر بر عهده شیفتگان و دلدادگان به این امام رئوف است و امیدواریم در جشنواره‌های آتی، با قدرت بیشتری اهداف مدنظر را با تولیدات و انتشار آثار فاخر دنبال شود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: امام رضا رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضیافت افطار در حرم مطهر رضوی

دریافت 64 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6058385

دیگر خبرها

  • ضیافت افطار در حرم مطهر رضوی
  • عمل به قرآن موجب همبستگی و گفتمان در جامعه می شود
  • باغ گلی به وسعت حرم منور رضوی
  • تجلیل از برتین های جشنواره کتابخوانی رضوی در یاسوج
  • تئاتر رضوی پس از اختتامیه رها نمی‌شود/معرفی برترین‌ها به تئاترفجر
  • جشنواره کتابخوانی رضوی بزرگترین رویداد کتاب‌محور کشور است
  • تأکید مدیر کانون‌های خدمت رضوی پایتخت بر گسترش چهارشنبه‌های امام رضایی
  • حرم مطهر رضوی با ۱۶ برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان
  • ضرورت تامین فضای مسقف زیارتی حرم مطهر رضوی
  • دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به ایستگاه پایانی رسید