Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-19@05:11:06 GMT

دستگاه های اجرایی در استان قزوین تعطیل نیستند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۵۰۰۶

مدیرکل روابط عمومی،تشریفات و امور بین الملل استانداری قزوین گفت: هیچ دستگاه اجرایی در سطح استان تعطیل نبوده و فعالیت عادی و روزانه آنها همچنان ادامه دارد.

سیدحسین بی نیاز شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی تعطیلی یک هفته‌ای دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان‌های تهران و البرز به دلیل کمبود برق و ضرورت تامین برق مورد نیاز کشور، به خصوص حوزه خانگی، شایعه تعطیلی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های دولتی استان قزوین طی چند روز گذشته نیز قوت گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این در حالی است که معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور پیش از این اعلام کرده بود که ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های دولتی اداری استان‌های کشور تا پایان مرداد ماه جاری از ساعت ۷ تا ۱۳ خواهد بود.

بی نیاز تاکید کرد: در عین حال نیز از سوی این معاونت، دستگاه‌های اجرایی و دولتی همچنین روزهای پنجشنبه هر هفته تا پایان مرداد ماه جاری تعطیل هستند.

مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری قزوین خاطرنشان کرد: به همین منظور به شهروندان استان اعلام می‌شود که تمامی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی این استان به هیچ عنوان تعطیل نبوده و آماده پاسخگویی و خدمت به شهروندان خواهند بود. 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلات نوروز نباید خدمات عمومی را تعطیل کند

مولانا غلام نبی توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال دو بهار به ما رسیده است که نتیجه هر دو آنها زنده شدن پس از یک دوره مرگ و نیستی است، چه در طبیعت که خزان را طی کرد و چه در دل مؤمنین که با رمضان سیراب و خوشحال هست و هیچ مؤمنی وجود ندارد که برای رسیدن ماه مبارک رمضان را دریابد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان تایباد در خصوص تحقق شعار سال اظهار کرد: سال ۱۴۰۲، سالی بود که مقام معظم رهبری شعاری در راستای کاهش تورم مطرح کردند و دیدیم از ابتدای سال تا امروز گرانی‌ها بیش از گذشته بود، امیدواریم در سال آینده تورم کاهش پیدا کند تا باری از دوش مردم برداشته شود.

وی با بیان اینکه تعطیلات نباید باعث تعطیلی خدمات شود، گفت: یکی از موضوعات مهم آخر سال، تعطیلات پایان سال است که مهم است خدمات برای مردم تعطیل نشود، به ویژه بیمارستان و بخش زایشگاه آنکه مانند سابق مردم مجبور به سفر به تربت جام و مشهد نشوند.

مولانا توکلی فعالیت دستگاه‌های خدمات رسان را در تعطیلات سال نو مهم دانست و افزود: دستگاه‌های خدمات رسان باید در تمام طول تعطیلات فعالیت داشته باشند تا مردم احساس کمبود خدمات نداشته باشند و منطق هم همین است که خدمات تعطیلات پذیر نیست.

امام جمعه اهل سنت شهرستان تایباد ادامه داد: درمانگاه‌های مشهدریزه و تایباد هم باید در این ایام مشغول فعالیت باشد و ترافیک به سمت بیمارستان هدایت نشود تا اینکه شاهد شلوغی بیمارستان باشیم.

کد خبر 6057529

دیگر خبرها

  • در تعطیلات نوروزی دولت تعطیل نیست
  • صیانت از منابع طبیعی تعطیل ناپذیر است
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی در قامت مسئول جذب سرمایه‌گذار فعالیت کنند
  • اعلایی:جمع‌آوری کتاب‌های اضافی دستگاه‌ها/محمدبیگی:کتابخانه سیار راهکاری زودبازده است
  • تعداد کتابخانه‌های عمومی کشور ۲ برابر شده است
  • تعطیلات نوروز نباید خدمات عمومی را تعطیل کند
  • ارائه ۶۰ خدمت جدید کتابخانه‌های عمومی به مردم
  • استاندار زنجان: مدیران دولتی برای حل مشکلات مردم پیش‌قدم شوند
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با بحران‌های احتمالی
  • صادرات ۱۸ هزار اصله نهال گردو از قزوین به تاجیکستان