Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در شمشیربازی انفرادی و در سابر مردان، مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی در مرحله مقدماتی تا فینال به میدان می روند. این مسابقات از ساعت  ۹ تا  ۱۶:۲۰ و ۱۸ تا ۲۲:۲۵ برگزار می شود.

در تیراندازی ۱۰متر تپانچه بادی و ۱۰ متر تفنگ بادی، جواد فروغی، نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در مرحله مقدماتی تا فینال در خط آتش قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در رشته تکواندو، آرمین هادی پور در وزن ۵۸- کیلوگرم از ساعت ۱۰ تا ۱۷ و ۱۹ تا ۲۲:۴۰ در مرحله مقدماتی تا فینال رو در روی حریفان قدرتمند خود قرار می گیرد. 

در تنیس روی میز، نیما عالمیان در مرحله مقدماتی از ساعت  ۹ تا ۲۲:۳۰ باید به مصاف رقبای خود برود و در دوچرخه سواری جاده مردان نیز سعید صفرزاده در مرحله مقدماتی تا فینال در خط استارت قرار می گیرد. این مسابقه از ساعت  ۱۱ تا ۱۸:۱۵ برگزار می شود. 

در والیبال تیم ایران و در مرحله مقدماتی با لهستان دیدار می کند. این بازی از ۱۹:۴۰ تا ۲۳:۳۰ انجام خواهد شد و در بدمینتون نیز ثریا آقایی در مرحله مقدماتی به مصاف نماینده چین می رود. این بازی ها از ساعت ۹ تا ۱۴:۳۰ و ۱۸ تا ۲۲ انجام خواهد شد.

در قایقرانی تک نفره زنان در ۲۰۰۰ متر، نازنین ملایی در رده بندی به آب خواهد زد. این مسابقه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۱۰ برگزار می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک توکیو ایران توکیو مرحله مقدماتی تا فینال مرحله مقدماتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند هم به جام جهانی صعود کرد

در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی