Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: افتتاحیه چهل و چهارمین دوره مسابقات مرحله شهرستانی قرآن کریم فردا شنبه دوم مردادماه ۱۴۰۰ ساعت هشت صبح در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با ثبت نام ۲ هزار و ۳۲۶ نفر شرکت کننده از سراسر استان کرمانشاه همراه بوده که از این تعداد حدود ۸۰۰ نفر در رشته‌های آوایی و سایرین در رشته تفسیر قرآن کریم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بیان کرد: رشته تفسیر قرآن کریم ۱۳ مردادماه ۱۴۰۰ به صورت برخط برگزار می‌شود.

به گفته صالحی مسابقات قرآن کریم در رشته‌های آوایی شامل حفظ پنج جز، ۱۰ جز، ۲۰ جز و حفظ کل، قرائت و ترتیل و اذان در ۲ بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود که بخش اذان تنها برای برادران است.

وی افزود: مسابقات مرحله شهرستانی قرآن کریم در ۶ منطقه استان کرمانشاه از ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ آغاز شده که در همان روز مسابقات قرآن در شهرستان اسلام آبادغرب و دالاهو، ۲۷ تیر برای شهرستان‌های کنگاور، صحنه و هرسین به مرکزیت کنگاور و ۳۱ تیرماه برای شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب به مرکزیت سرپل ذهاب برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم در شهرستان کرمانشاه گفت: این مسابقات دوم و سوم مرداد برای گروه خواهران و چهارم مردادماه برای گروه برادران در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

صالحی با اشاره به برنامه‌های مسابقات قرآن کریم در دوم و سوم مردادماه ۱۴۰۰ بیان کرد: مسابقات حفظ کل و ۲۰ جز قرآن کریم صبح روز شنبه و قرائت و ترتیل بعدازظهر همان روز و مسابقات رشته حفظ پنج جز و ۱۰ جز در روز یکشنبه سوم مردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم پنجم مردادماه برای شهرستان‌های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر به مرکزیت پاوه و ۹ مردادماه در سنقر و کلیایی برگزار می‌شود.

صالحی تصریح کرد: نفرات نخست تا سوم هر منطقه در مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.

کد خبر 5264112

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه مسابقات قرآن كريم دانشگاه صنعتی کرمانشاه ثلاث باباجانی گیلانغرب هرسین قصرشیرین پاوه کنگاور ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه بوشهر دعای عرفه آمار کرونا نماز عید قربان واکسن کرونا عکس استانها خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل گرگان ایلام چهل و چهارمین دوره مسابقات مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی استان کرمانشاه برگزار می شود قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ترتیل خوانی قرآن اتباع افغانستانی در مشهد + فیلم

همزمان با شروع ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن آئین ترتیل خوانی به همراه تفسیر قرآن کریم با حضور مهاجرین افغانستانی در مشهد برگزار می‌شود.

این آئین در مساجد و حسینیه های مهاجرین افغانستانی این شهر برگزار می‌شود؛ سخنرانان در این محافل از اهمیت خواندن قرآن کریم و عمل به آن گفتند.

در مراسم ترتیل خوانی مسابقات قرآنی برگزار می‌شود و به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • گوشه‌هایی از جلسات خانگی قرآن کریم در شهر رفیع + تصاویر
  • جمع خوانی قرآن در ساوه
  • مراسم ترتیل خوانی قرآن اتباع افغانستانی در مشهد + فیلم
  • کودک مصری که هیئت داوران مسابقات قرآن در الازهر را متحیر کرد
  • جمع خوانی قرآن کریم هر روز در آبادان و خرمشهر
  • کرمان میزبان فینال جام حذفی
  • اعلام زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • ماه رمضان در بوشهر رنگ و بوی دگری دارد
  • مسابقات قهرمانی کشور توان برگزار شد
  • از اجرای دومین دوره طرح سراسری «بهار در بهار» تا برگزاری مسابقات حفظ قرآن کریم