Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور منتخب در تماس تلفنی با خانواده مرحوم فرج‌نژاد، درگذشت این پژوهشگر برجسته را تسلیت گفت. خبرگزاری میزان –طبق اعلام روابط عمومی دفتر رئیس جمهور منتخب، آیت الله  سیدابراهیم رئیسی شامگاه جمعه طی تماس تلفنی با پدر و پدر همسر مرحوم محمدحسین فرج نژاد، با تسلیت درگذشت این اندیشمند جوان، پرتلاش و مجاهد و همسر و فرزندان وی، برای بازماندگان صبر و اجر بر این مصیبت بزرگ آرزو نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پدر و پدر همسر مرحوم فرج نژاد هم با ابراز قدردانی از تماس رئیس جمهور منتخب، نکاتی را درخصوص ویژگی های شخصیتی و تلاش های علمی مرحوم فرج نژاد به اطلاع دکتر رئیسی رساندند.

 محمدحسین فرج نژاد، از اساتید حوزه و دانشگاه و پژوهشگران برجسته در زمینه صهیونیسم شناسی بود که شب عیدقربان بر اثر تصادف به همراه همسر و فرزندانش، دارفانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: پیام تسلیت آیت‌الله رئیسی در پی درگذشت مادر آیت‌الله شب زنده‌دار

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: آیت الله رئیسی فرج نژاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله رئیسی فرج نژاد رئیس جمهور منتخب مرحوم فرج نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با آیت‌الله رئیسی

رئیس اقلیم کردستان عراق، با رئیس‌جمهور کشورمان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «نچیروان ادریس مصطفی بارزانی» ظهر امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ با آیت الله سید ابراهیم رئیسی در محل نهاد ریاست جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

رئیس اقلیم کردستان عراق ظهر روز گذشته _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدر هیئتی به تهران سفر کرده است.

کد خبر 751095

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با آیت‌الله رئیسی
  • نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  • تاکید رئیسی بر استفاده از مساجد در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • همسر رئیسی پیشنهاد دانشکده علوم خانواده را نپذیرفت
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • عکسی قدیمی از سیدمحمد خاتمی در کنار همسر و فرزند عطاء الله مهاجرانی