Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:53:42 GMT

پیشنهاد آ.اس رم ایتالیا و بایرن لورکوزن آلمان به آزمون

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۶۵۷۸

پیشنهاد آ.اس رم ایتالیا و بایرن لورکوزن آلمان به آزمون

به گزارش خبرنگار مهر، «دی مارتزیو» خبرنگار شبکه اسکای ایتالیا که اخبار موثقی درباره نقل و انتقالات لیگ ایتالیا منتشر می‌کند، در تازه‌ترین خبر خود مدعی شد باشگاه آ. اس رم ایتالیا با هدایت «ژوزه مورینیو» خواهان به خدمت گرفتن «مسی» ایرانی یعنی سردار آزمون است.

آزمون یک سال دیگر با زنیت سنت پترزبورگ قرارداد دارد و مذاکرات رم با زنیت برای جذب آزمون در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین باشگاه بایرن لورکوزن آلمان هم با ۱۸ میلیون یورو خواهان جذب آزمون است و باید دید در نهایت سرنوشت مهاجم تیم ملی ایران چه خواهد شد.

کد خبر 5264035

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار آزمون آ اس رم بایرلورکوزن تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ فوتبال ژوزه مورینیو المپیک 2020 توکیو فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس المپیک توکیو کاروان ورزش ایران کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران فرهاد مجیدی کارلوس کی روش مسابقات قهرمانی جهان مراسم افتتاحیه تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۶۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان بستر دانشگاه های جهان از جمله آمریکا و اروپا بیش از یک هفته ی است که صحنه آزادی خواهی و عدالت خواهی در حمایت از غزه است. 

دانشجویان و استادان دانشگاه  در پایتخت مقاومت هم  همبستگی خودرا  باخیزش جهانی  و تجمعات دانشگاهیان آمریکا  در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت برخوردهای خشن و غیر انسانی پلیس و نیروهای ویژه آمریکا نشان دادند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد