Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پور رضا مدیر عامل پالایشگاه گاز بید بلند بهبهان گفت: کارکنان پرتلاش پالایشگاه گاز بید بلند در سایه همدلی و اقدامات نوآورانه در ۳ ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت زمان مشابه رشد ۳۳ درصدی خوراک پالایشگاه را تجربه کردند.

او با بیان اینکه در جهت داخلی سازی قطعات و تجهیزات واحد‌های پالایش گاز، با تکیه برتوانایی نیر‌وهای متعهد صنعت گاز وشرکت‌های توانمند داخلی کلیه تجهیزات مورد نیاز پالایشگاه از داخل تامین می‌گردد، افزود: داخلی سازی چرخ دند‌های توربین بخار، ساخت پمپ‌های فرآیندی در انواع مختلف، جایگزین کردن مواد شیمیائی داخلی بجای موادخارجی، ساخت انواع مخازن ومبدل‌های حرارتی و دیگر قطعات مورد نیاز از مهمترین اقدامات انجام شده تاکنون هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پور رضا با تاکید بر  اهمیت رعایت الزامات ایمنی در تاسیسات  اظهار داشت: رسیدن ساعات کارکرد بدون حادثه شرکت به رقم بیش از ۶ میلیون نشان دهنده اهتمام جدی شرکت به رعایت الزامات ایمنی است

مدیر عامل پالایشگاه گاز بید بلند بهبهان در خصوص رعایت نکات بهداشتی در این پالایشگاه بیان کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در کمیته سلامت پالایشگاه و در جهت حفظ سلامت کارکنان لوازم مورد نیاز حفاظت فردی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی به صورت مستمر توزیع و یک گروه پشتیبانی اقدام به غربالگری می‌کنند، تا از روند اشاعه ویروس کرونا جلوگیری و چنانچه افرادی مبتلا باشند با هماهنگی مسئولین ذیربط قرنطینه خانگی برای آن‌ها صادر می‌کنند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پالایشگاه بید بلند خوراک پالایشگاه پالایشگاه گاز بید بلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا «اجاره بلند مدت زمین های موقوفه» جایز است؟

به گزارش «مبلغ»، متن پرسش و پاسخ مطرح شده بدین شرح است:

سوال: آیا اجاره اراضی موقوفه (وقف خاص اولاد ذکور) به مدّت ۹۰ سال برای بنای مسجد و مصلّی و حسینیّه جایز است؟ اگر صحیح است مشروط به چه شرایطی می باشد؟

پاسخ: اجاره های بلند مدّت بر خلاف مصلحت وقف است و جایز نیست، باید چند سال به چند سال تجدید شود و استفاده از آن برای مسجد و مصلّی و حسینیّه مانعی ندارد،هرچند جریان احکام مسجد بر آنها مشکل است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898873

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • آیا «اجاره بلند مدت زمین های موقوفه» جایز است؟