Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@13:38:14 GMT

فوتبالیستی که خسته و مصدوم نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۷۴۳۰

فوتبالیستی که خسته و مصدوم نمی‌شود

ستاره بارسلونا و تیم ملی اسپانیا که هنوز فصل برایش تمام نشده، یک آمار عجیب و درخشان از خود به جا گذاشت.

به گزارش مشرق، تیم ملی اسپانیا در روز پنج شنبه به مصاف مصر رفت تا در المپیک توکیو نیز کار خود را آغاز کند. در این مسابقه نامی آشنا در ترکیب ماتادورها قرار گرفت. نامی که هنوز فصل برایش تمام نشده و به درخشش ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدری، ستاره ۱۸ ساله بارسلونا که در فصل گذشته در لالیگا درخشان ظاهر شد، پس از اتمام بازی های باشگاهی به تیم ملی اسپانیا آمد تا در یورو ۲۰۲۰ به کشورش برای نمایش یک شاهکاری بزرگ کمک کند. او که بهترین جوان یورو ۲۰۲۰ لقب گرفت، به ترکیب تیم ملی کشورش در مسابقات المپیک نیز دعوت شد تا یک آمار خارق العاده به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید:

ترکیب فصل آینده بارسلونا با حضور مسی و آگوئرو +عکس

او در فصل مسابقات باشگاهی برای بارسلونا از ۵۴ بازی در ۵۲ بازی شرکت کرد و توانست در ۴۰ مسابقه نیز در ترکیب اصلی قرار گیرد. او در مجموع برای بارسلونا در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ ، ۳۵۲۶ دقیقه بازی کرد و به عنوان دیگر در ۳۹ بازی تیمش ۹۰ دقیقه در ترکیب بود. 

پدری پس از آن به مسابقات یورو ۲۰۲۰ آمد و در هر ۶ مسابقه تیم ملی اسپانیا ۹۰ دقیقه بازی کرد. در ۲ بازی مقابل ایتالیا و کرواسی نیز حتی ۱۲۰ دقیقه بازی کرد. البته او در بازی مقابل کرواسی در مرحله یک چهارم نهایی در دقیقه ۱۱۹ تعویض شد.

ستاره بارسلونا پس از یورو ۲۰۲۰ نیز به المپیک توکیو رسید و در اولین بازی تیمش مقابل مصر، ۹۰ دقیقه در ترکیب بازی کرد تا یک آمار فوق العاده و جالب به ثبت رسد.

به نقل از گاردین، پدری در ۳۲۲ روز فصل ۶۶ بازی انجام داده است. به عبارتی ستاره ۱۸ ساله اسپانیایی در هر ۴.۸ روز یک بازی به ثبت رسانده که آماری عجیب، درخشان و فوق العاده است. 

او که در ترکیب بارسلونا نقشی مهم و اساسی ایفا می کند، باید دید چه زمان می تواند به ترکیب آبی اناری ها بازگردد. تقریبا ۲۰ روز دیگر مسابقات باشگاهی آغاز خواهد شد ولی هنوز پدری به استراحت کامل نرفته است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو بارسلونا اسپانیا یورو 2020 پدری گونزالس تیم ملی اسپانیا یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۷۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس

تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف یکدیگر رفتند. 

ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک 

 احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس

 امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

دقایق حساس بازی

دقیقه ۱۰: ارونوف گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دقیقه ۱۸: ضربه ایستگاهی بازیکن آلومینیوم با ضربه سر بازیکن خودی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس با ضربه تماشایی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه ۲۷: ضربه سر بازیکن آلومینیوم را گلر جوان پرسپولیس در اختیار گرفت.

در حال تکمیل

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند
  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس