Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی بابل با اشاره به نزاع خانوادگی روزهای گذشته در مراسم عروسی که منجر به درگیری و تیراندازی و قتل شده است گفت: با تحقیقات و اقدامات به موقع، سریع و هوشمندانه پلیسی، متهم در کمترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شد.

محمد زمان شالیکار در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: امروز افتخار ما این است که به عنوان یک خادم و در خدمت مردم باشیم و برای حفظ و ارتقای امنیت نقش آفرینی کنیم؛ تامین و حفظ امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی  است و به کسی اجازه تعدی به نظم و امنیت داده نخواهد شد

به گزارش رکنا، وی با اشاره به نزاع خانوادگی روزهای گذشته در مراسم عروسی که منجر به درگیری و تیراندازی و قتل شده است افزود: با تحقیقات و اقدامات به موقع، سریع و هوشمندانه پلیسی، متهم در کمترین زمان ممکن شناسایی، دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پشت پرده فیلم قتل عام مسلحانه در جشن عروسی منتسب به اهوازی ها

فرمانده انتظامی بابل بیان کرد: متهم در اعترافات اولیه خود، علت قتل را نزاع و درگیری و اختلافات قبلی با مقتول اعلام کرد و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است.

شالیکار ادامه داد:  در کنار  برخوردهای مقتدرانه با سودجویان و افراد دزد و جنایتکار  «پلیس» با مردم و شهروندان قانونمند با احترام، عزت و محبت برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی بابل در پایان گفت : امروز اگر کسی بخواهد با تیراندازی و چاقو کشی و زیرپاگذاشتن قوانین مردم را تهدید کند نیروی انتظامی این شهرستان با آنان برخورد قاطع می‌کند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی تیراندازی قتل اخبار حوادث قتل قتل در شب عروسی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی فرشته حسینی سردار آزمون سردار آزمون و نامزدش مهدی قائدی مهدی قائدی و همسرش قیمت فرشته حسینی و نوید محمد زاده خوزستان کتایون ریاحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان کرخه از اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سعید داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرخه با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش عمومی، سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان و امنیت پایدار، طرح ارتقاء امنیت محله محور را با بهره گیری حداکثری امکانات اجرا کردند.

وی ادامه داد: در اجرای این ۳ قبضه سلاح شکاری وجنگی غیر مجاز ،بهمراه ۳ تیغه خشاب کلاشینکف کشف وضبط گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرخه گفت:در این طرح ۶نفر از متهمان تحت تعقیب وخطرناک نیز شناسایی و در چند عملیات جداگانه وغافلگیرانه در مخفیگاههایشان دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899270

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا