Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@19:28:44 GMT

احتمال وقوع طوفان شن در 10 استان

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۷۷۶۹

خبرگزاری آریا- سازمان هواشناسی درباره وزش باد شدید و احتمال وقوع طوفان شن در 10 استان هشدار داد و از مردم خواست از تردد غیرضروری در این استان‌ها خودداری کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا، این 10 استان شامل سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، فارس، سمنان، اصفهان، قم و مرکزی است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: طوفان شن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم کوتاه، زبان مختص خود را دارد/ «قضاوت» برآمده از تجربه زیسته

آریا گازُر نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه «قضاوت» با اشاره به این‌که این اثر حاصل تجربه زیسته او است، به خبرنگار مهر گفت: در هنرستان صدا و سیما درس می‌خواندم و این ایده در واقع از زمان هنرستان دغدغه من بود، مدیر این هنرستان به فیلم ها با سطح بسیار پایین که حداقل استانداردهای‌ فیلمسازی را نداشتند بها می‌داد و این موضوع از همان زمان برای من مساله شد؛ مدیر هنرستان ما به تعداد تولیدات توجه ویژه ای نشان می‌داد و بدون توجه به کیفیت بر کمیت و افزایش تولید تاکید و تظاهر می‌کرد به بچه ها اهمیت می‌دهد اما اهمیتی نمی‌داد و صرفا می‌خواست از میزی به میز دیگر برود.

وی در رابطه با چالش های تولید این فیلم کوتاه، عنوان کرد: در یک سکانس از این فیلم، پلیسی با در دست داشتن لیوان چایی از جلوی دوربین عبور می‌کند، از ناجی هنر با من تماس گرفتند که پلیس در آن حالت و لیوان چایی به‌دست نباید از جلوی دوربین عبور کند. همچنین کار را با دوربین حرفه ای ضبط کردیم که می‌شد با دوربین ساده تری انجام داد اما این تصویربرداری منجر به افزایش کیفیت اثر شد.

این کارگردان با اشاره به‌ این که روند تولید این فیلم کوتاه حدود ۳ ماه زمان برده است، افزود: فیلم در همان هنرستان محل تحصیل من ضبط شده است و حدودا ۲ روز فیلمبرداری داشتیم اما ایده این کار دو یا سه سال در ذهنم بود و فیلمنامه را قبل تر نوشته بودم اما پایان بندی آن در حین این پروژه تغییر کرد و کارهای اداری آن ۲ ماه زمان برد.

وی با تاکید بر اینکه فیلم کوتاه خود یک سینمای مستقل است، بیان کرد: فیلم کوتاه به عنوان یک سینمای مستقل، زبان مختص خود را در جهان دارد و اینکه برخی تصور می‌کنند فیلم کوتاه می‌تواند پله ای به سمت سینمای بلند باشد نباید تنها راه ورود به این عرصه باشد. باید توجه شود ما در قبال فیلم کوتاه پاسخگو هستیم و نباید آن را تنها به شکل یک تمرین ببینیم. باید در فیلم کوتاه پیام را در کوتاه ترین شکل ممکن بگوییم و خیلی خوب است فضای فیلم کوتاه ژانرهای مختلف را تجربه می‌کند و امیدوارم به سمت کوتاه حرف زدن حرکت کند.

گازر در پایان ضمن اشاره به اینکه مدتی درگیر اجرای تئاتر بوده است، مطرح کرد: برای ساخت فیلم کوتاه سرمایه عامل تعیین کننده ای است و با توجه به اینکه فیلمنامه و طرح فیلم بعدی‌ام را در پرتال ثبت کرده ام، منتظر بررسی توسط انجمن سینمای جوانان هستم و امیدوارم به زودی فیلم بعدی را کار کنم.

«قضاوت» اولین تجربه کارگردانی آریا گازر محسوب می‌شود که در ژانر کمدی و به شیوه فیلم در فیلم ساخته شده است.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از بازیگران: محمد مرغجویی، حمید رضازاده، آریا گازر، امین وکیلی، تدوین: هومن نشتایی، مدیر فیلمبرداری: علی احسانی، صدابردار: حسن شبانکاره، دستیار اول کارگردان: علی ویلان، مجری طرح: فواد رضایی، عکاس: اشکان دانشمند، طراح گرافیک: امیررضا تقوی، گریم: سمیه هامون، اصلاح نور و رنگ: مهران دوستی.

کد خبر 6092321 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • وقوع ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی در مشهد
  • وقوع ناپایداری های جوی در نقاط مختلف استان کرمان
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها در کرمان
  • لحظه واژگونی تریلی درحال حرکت بر اثر طوفان+ فیلم
  • فیلم کوتاه، زبان مختص خود را دارد/ «قضاوت» برآمده از تجربه زیسته
  • هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • خسارت وقوع طوفان سهمگین در اوکلاهما | ویدئو
  • وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم)