Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمام خون در جاده نقده به راه افتاد و 4 تن در حادثه ای تلخ جان دادند.

عصر روز گذشته تصادف دو خودروی سواری در محور نقده_پیرانشهر متاسفانه منجر به کشته شدن ۴ نفر از سرنشینان خودرو (دو خانم و یک آقا و پسر بچه۱۰ ساله ) شد.

حمام خون در ارومیه! / زنی با فرزندش سلاخی شدند!

به گزارش رکنا، لازم به ذکر است ۶ مصدوم این حادثه بدلیل نبود آمبولانس و اورژانس با نیسان به بیمارستانهای نقده، ارومیه و مهاباد منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی اخبار حوادث جاده حادثه مرگبار اورژانس چهار کشته سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی فرشته حسینی سردار آزمون سردار آزمون و نامزدش مهدی قائدی مهدی قائدی و همسرش قیمت فرشته حسینی و نوید محمد زاده خوزستان کتایون ریاحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی‌ان‌ان، در پی وقوع حمله با سلاح سرد در بیمارستانی در استان «یون‌نان» در جنوب غربی چین، دست کم دو نفر کشته و ۲۱ تن دیگر زخمی شدند.

براساس اعلام منابع رسمی، این حمله که «حادثه خشونت‌آمیز» توصیف شده، در بیمارستانی محلی در «ژنشیونگ» رخ داده است.

به نوشته سی‌ان‌ان، تصاویر ویدئویی از محل حادثه نشان می‌دهد که پلیس یک مظنون را در نزدیکی بیمارستان بازداشت کرده است اما هنوز مشخص نیست که فرد بازداشت‌شده، مهاجم این حمله مرگبار است یا خیر.

کد خبر 6099186

دیگر خبرها

  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • تالاب گرده‌قیت نقده بعد از ۲۵ سال احیا شد
  • تالاب گرده‌قیت نقده احیا شد
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • حادثه رانندکی در محور ارومیه_سرو
  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)