Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۷۱ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

وی افزود: خوشبختانه ۷۲ بیمار مبتلا به کرونا نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

شمار کل بیماران بستری به ۳۶۹ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به ۳۶۹ نفر رسید که نسبت به دیروز کاهش ۵ موردی داشته و از این تعداد ۶۱ بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیب‌زاده بیان کرد: هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، گرمی و خلخال در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر)، شهرستان‌های پارس‌آباد و اصلاندوز در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان‌های بیله‌سوار، نمین، کوثر، سرعین و نیر در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار دارند.

وی با تاکید بر ادامه استفاده مردم از ماسک گفت: امروز دغدغه ما، موج پنجم کرونا بوده که عمدتا از نوع ویروس جهش‌یافته دلتای هندی است.

تزریق بیش از ۱۲۵ هزار دوز واکسن

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا تصریح کرد: تاکنون در استان اردبیل ۱۲۵ هزار و ۴۱۱ دوز واکسن تزریق شده که از این مقدار ۹۱ هزار و ۵۷۵ دوز مربوط به نوبت اول و ۳۳ هزار و ۸۳۶ دوز مربوط به نوبت دوم واکسیناسون است.

حبیب‌زاده با اشاره به اهمیت انجام واکسیناسیون بیان کرد: باید روند واکسینه شدن مردم استان اردبیل بیشتر شده و به‌صورت خیلی فعال‌تر ادامه یابد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل آخرین آمار کرونا در اردبیل استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رودسر گفت: حاجیه خانم طیبه نصراله زاده مادر روحانی شهید حبیب رضایی گورجی صبح امروز در سن ۸۴ سالگی، به علت کهولت سن به دیدار حق شتافت.

صابر سبحانی افزود: پیکر این مادر شهید فردا پنجشنبه، ١٣ اردیبهشت در رودسر تشییع و در گلزار شهدای این شهر، در جوار مزار فرزند شهیدش به خاک سپرده می‌شود.

حبیب اله رضایی گورجی سال ۶۵ در منطقه شلمچه، در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • افزایش شمار جان باختگان بارندگی شدید در برزیل
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • شکوفه‌های بهاری شهرستان کوثر استان اردبیل
  • سرانه درآمد مردم اردبیل افزایش یافته است
  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • خودکشی در ایران کمتر از آمار جهانی
  • شمار شهرک های ثبت نشده در نوشهر بالا است
  • خودکشی ایرانی ها، کمتر از میانگین جهانی