Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده حوزه مقاومت بسیج رسول الله(ص) سنگان گفت: در بخش سنگان خواف تعداد ۳۰ پروژه محرومیت‌زدایی را از محل اعتبارات بسیج سازندگی شروع کرده‌ایم که تعداد ۱۵ پروژه به کمک گروه‌های جهادی تحویل نیازمندان شد و ۱۵ پروژه دیگر نیز تا پایان تابستان به پایان می‌رسد.

به گزارش قدس آنلاین، یعقوب زنگویی  با اشاره به اینکه آنچه که باید سرلوحه کار ما باشد کارجهادی و خدمت به مردم است، گفت: بحمدالله در بخش سنگان خواف تعداد ۳۰ پروژه محرومیت‌زدایی را از محل اعتبارات بسیج سازندگی شروع کرده‌ایم که تعداد ۱۵ پروژه به کمک گروه‌های جهادی تحویل نیازمندان شد و ۱۵ پروژه دیگر نیز تا پایان تابستان تحویل این عزیزان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با اشاره به اینکه در این بخش ۱۴ گروه  جهادی فعالیت می‌کنند، گفت: بیشترین پروژه‌ها در قالب بازسازی و مرمت و ترمیم خانه‌ها از قبیل گچ‌کاری، ساخت سرویس بهداشتی و حمام و نیز ایزوگام بوده که اعتبارات آن از محل بسیج سازندگی و معرفی افراد از طرف کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت گرفته است و برای هر خانه میانگین  ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعتبار در نظر گرفته شد و باکمک خیرین وضعیت زندگی مردم را بهبود بخشید. زنگویی خدمت بی‌منت بسیج به مردم را باعث تقویت و افزایش روحیه امید در جامعه دانست و افزود: نقاط محروم کم و کاستی‌های بسیاری دارند که گروه‌های جهادی و بسیجیان با حضور در این مناطق تا حد ممکن درجهت رفع آنها تلاش خواهند کرد. فرمانده حوزه مقاومت بسیج رسول الله(ص) سنگان گفت: گروه‌های جهادی از اول تیرماه کار خود را در این بخش آغاز کرده‌اند و با تامین اعتبار از سوی بسیج سازندگی برای تامین مصالح با کار جهادی خانه‌های نیازمندان را بازسازی و مرمت می‌کنند. گفتنی است؛ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح مواسات و همدلی، ۷۰ سری جهیزیه به مبلغ ۷۳۵ میلیون تومان و بیش از ۴ هزار بسته بهداشتی و ماسک در قالب طرح حاج قاسم سلیمانی(طرح مسجد سنگر سلامت) در این منطقه توزیع شده است. انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محرومیت زدایی سنگان خواف بسیج گروه های جهادی بسیج سازندگی ۱۵ پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۸۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مجری طرح‌های بنیاد علوی در استان اصفهان گفت: بنیاد علوی امسال در سه محور توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستاها، در حوزه سلامت و درمان و ارتقای عدالت آموزشی و تمرکز بر رشد دانش آموزان موفق در مناطق محروم فعالیت می‌کند.
محمد رضایی افزود: در راستای شناسایی محرومیت و نیاز‌های مناطق مختلف استان اصفهان بیش از هزار داوطلب در سطح کشور و ۱۰۰ داوطلب در استان اصفهان برای همکاری و تسهیل گری ثبت نام کرده اند.
وی گفت: برای جذب تسهیلگران بنیاد علوی در استان اصفهان در دو مرحله آزمون و مصاحبه روانشناسی و استعدادیابی انجام شد که ۵۰ تسهیلگر برای فعالیت در استان اصفهان انتخاب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • افزایش ۱۰۰ درصدی اکتشاف سنگ آهن در معادن سنگان خواف
  • سیلاب وارد بخش سنگان شهرستان خواف شد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان