Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان همدان با بازدید میدانی از کوی نبوت (محله قاسم آباد)، پای درد و دل مردم این محله نشست و به بررسی وضعیت زندگی مردم پرداخت. خبرگزاری میزان - به دنبال مطالبات مردمی مبنی بر وجود مشکلات بسیار در محله‌های متعدد شهر همدان، حسن خانجانی موقر، دادستان مرکز این استان مدتی است که برای شنیدن درد و دل‌های مردمی با حضور در این مکان‌ها و بازدید میدانی، پای صحبت آنان نشسته و تا جایی که قانون اجازه داده، رفع مشکلات آنان را با مکاتبات با متولیان امر و یا به صورت تلفنی در دستور خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به همین دلیل به تازگی دادستان همدان در منطقه قاسم آباد، کوی نبوت حضور یافت و در دیداری صمیمی از مشکلات آنان مطلع شد.
خانجانی موقر، دادستان عمومی و انقلاب مرکز همدان در گفت و گویی عنوان کرد: اهالی این منطقه از نبود دبستان دخترانه و پسرانه که مشکلات بسیاری برای دانش آموزان و خانواده‌های آنان به وجود آورده گلایه‌مند هستند.
وی افزود: خاکی بودن کوچه پس کوچه‌هایی که هنوز آسفالت نشده و به ویژه در زمان بارش برف و باران مشکلاتی به وجود می‌آورد، از دیگر مسائلی محسوب می‌شود که نشان دهنده عدم توجه به خواسته‌های مردم این منطقه از سوی متولیان امر است.
دادستان همدان با ابراز تأسف از اینکه این محله هنوز سیستم مناسبی برای فاضلاب ندارد، افزود: همچنین اهالی این منطقه به حق خواستار ایجاد مجتمع فرهنگی و لااقل کتابخانه‌ای برای مردمش هستند. وی همچنین به تعرض به رودخانه و تغییر مسیر غیر قانونی آن اشاره و عنوان کرد: ضروری است تا با پیگیری‌های مسئولان متولی، اوضاع رودخانه و مسائل مرتبط با آن به وضعیت نخستین خود بازگردد.
دادستان همدان از استفاده غیرمجاز آب، برق و گاز برخی از بخش‌های این محله و نیز وجود ساخت و ساز‌های غیرمجاز هم خبر داد و گفت: مشکلات این منطقه با حضور خود اهالی یک به یک عنوان شده و ما نیز به عنوان مدعی العموم مجدانه پیگیر خواسته‌های آنان و تلاش برای رفع مشکلاتشان هستیم.   بیشتر بخوانید: بررسی مشکلات ۸۰ نفر از زندانیان در دیدار با رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌شرقی انتهای پیام برچسب ها: بررسی مشکلات بازدید میدانی دستگاه قضایی همدان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بررسی مشکلات بازدید میدانی دستگاه قضایی همدان دادستان همدان بازدید میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟
  • برق این مناطق گیلان فردا قطع می‌شود
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • ادعای تکراری وزیرخارجه انگلیس علیه ایران
  • وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد