Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن حشمتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت توزیع برق مشهد برای قطعی برق در سه روز نخست هفته جاری برنامه ریزی کرده است زیرا احتمال به هم ریختن توازن بین تولید و مصرف برق وجود دارد.

وی اضافه کرد: اجرای برنامه قطعی برق در روزهای آینده بستگی به ساعات اوج مصرف دارد که چگونه بتوان مصرف را مدیریت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی گفت:  برق در کشور به صورت حداکثری و با تمام توان تولید می شود و اگر در روزهای پیش رو و گرم، مصرف از تولید پیشی بگیرد چاره ای جز اعمال قطعی برق در بخش خانگی نمی ماند.

حشتمی افزود: طبق اعلام هواشناسی، هوا در روزهای پایانی هفته جاری روند کاهشی خواهد داشت و احتمال قطعی برق کمتر می شود.

وی اضافه کرد: گرمای هوا تاثیر مستقیمی بر میزان مصرف برق دارد لذا از شهروندان تقاضا می شود مصرف برق را مدیریت کنند تا با تنظیم کولرهای خود روی درجه پایین و خاموش کردن لامپهای اضافه بتوان از قطعی برق جلوگیری کرد.

تعداد مشترکان شرکت توزیع برق مشهد یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر در مشهد و طرقبه - شاندیز و طول شبکه آن نیز حدود ۱۷ هزار کیلومتر است.

برچسب‌ها مشهد شبکه توزیع برق خانگی قطع برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد شبکه توزیع برق خانگی قطع برق مشهد شبکه توزیع برق خانگی قطع برق قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم

در آخرین دیدار هفته سی و سوم لالیگای اسپانیا، تیم بارسلونا میزبان والنسیا بود که با درخشش لواندوفسکی با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید.

در این بازی ابتدا فرمین لوپز در دقیقه ۲۲ بارسا را پیش انداخت، اما در ادامه خفاش‌ها دو گل زدند و تا در نیمه نخست پیروز به رختکن بروند. البته در ثانیه‌های پایانی وقت‌های تلف شده نیمه نخست، دروازه بان والنسیا خارج از محوطه جریمه توپ را با دست لمس کرد و از زمین بازی اخراج شد تا این تیم در نیمه دوم ۱۰ نفره بازی کند. نیمه‌ای که لواندوفسکی در آن درخشید و هت تریک کرد تا بارسلونا چهار بر دو پیروز این مسابقه شود.

شاگردان ژاوی با این پیروزی ۷۳ امتیازی شد و دوباره رتبه دوم را از خیرونا پس گرفت. والنسیا هم با ۴۷ امتیاز هشتم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • هرساعت اضافه‌کار پرستاران ۲۰۰۰۰ تومان است/احتمال افزایش مبلغ
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • هشدار مصر و اردن درباره کوچاندن فلسطینیان/ تاکید قطر بر جلوگیری از ورود منطقه به جنگ
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته