Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد اسلامی در حاشیه بازدید از پروژه باقی مانده آزادراه قزوین - رشت در محدوده رودبار، این پروژه را حلقه باقیمانده از آزادراه قزوین - رشت دانست و اظهار کرد: ۸.۳ کیلومتر باقی مانده یکی از معضلات بزرگ ترافیکی در راه های کشور محسوب می شد و مردم ساعت ها در ترافیک می ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ترافیک در محور منجیل رودبار علاوه بر آزار مردم محلی، موجب آزار مسافران می شد، تصریح کرد: با توجه به اهمیت پروژه یک کار فشرده و منظم را به عنوان یکی از پروژه های فاخر و خوب مهندسی کشور آغاز کردیم.

اسلامی، با بیان اینکه در اجرای پروژه مذکور نیازهای مردم رودبار و منجیل در دسترسی های محلی در نظر گرفته شده تا ارتباط با مسافران مداوم و پیوسته باشد، گفت: یکی از اولویت های پروژه مذکور تحت تاثیر قرار نگرفتن زندگی مردم رودبار و منجیل بود و به همین دلیل پنج کیلومتر از ۸.۳ کیلومتر را پل و تونل طراحی کردیم تا آسیب به محیط زیست به حداقل برسد و حداکثر استفاده را از فضای آزاد داشته باشیم.

وی با اشاره به دشواری مسیر برای عبور اتوبان، یادآور شد: از زمان حضور رئیس جمهور در گیلان برای افتتاح راه آهن یک برنامه زمان بندی ۲۷ ماهه را شروع کردیم تا کارهای مربوط به عقد قرارداد و آزادسازی اراضی و شروع عملیات به صورت فشرده صورت گیرد.

معاون رئیس جمهور، به پیچیدگی های فنی پروژه باقی مانده آزادراه قزوین - رشت نیز اشاره کرد و ادامه داد: تامین اعتبار لازم برای این پروژه انجام شده است که در حال حاضر معادل هزینه کرد برای کل پروژه است که ۹۰۰ میلیارد تومان برآورد می شود. امیدواریم طی چند ماه آینده شاهد بهره برداری از این مسیر و استفاده مردم باشیم.

کد خبر 616333 برچسب‌ها آزاد راه تهران - شمال وزارت راه و شهرسازی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آزاد راه تهران شمال وزارت راه و شهرسازی آزادراه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین

تین نیوز

رییس پلیس راه استان البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین در محدوده استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ پیمان کرمی با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین در محدوده استان البرز گفت: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج قزوین حد فاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه کرج تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج قزوین روان گزارش شده است، بیان کرد: جاده کرج چالوس در محدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است و مسافران باید از محورهای جایگزین استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)