Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@11:51:14 GMT

تسلیت رییسی به پدر و پدر همسر مرحوم فرج‌نژاد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۰۰۹۴

تسلیت رییسی به پدر و پدر همسر مرحوم فرج‌نژاد

سید ابراهیم رئیسی شامگاه جمعه در تماس تلفنی با پدر و پدر همسر مرحوم محمدحسین فرج‌نژاد، با تسلیت درگذشت این اندیشمند جوان، پرتلاش و مجاهد و همسر و فرزندان وی، برای بازماندگان صبر و اجر بر این مصیبت بزرگ آرزو کرد.

 پدر و پدر همسر مرحوم فرج‌نژاد هم با ابراز قدردانی از تماس رئیس‌جمهوری منتخب، نکاتی را درخصوص ویژگی‌های شخصیتی و تلاش‌های علمی مرحوم فرج‌نژاد به اطلاع  رئیسی رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر محمدحسین فرج‌نژاد، از اساتید حوزه و دانشگاه و پژوهشگران برجسته در زمینه صهیونیسم‌شناسی بود که شب عید قربان بر اثر تصادف به همراه همسر و فرزندانش دار فانی را وداع گفت./ ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فرج نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت

مسعود اسکویی مجری و مفسر قدیمی ورزش رادیو وتلویزیون به دلیل شکستگی ناحیه پا و لگن در بیمارستان لاله عمل جراحی شد و مدتی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر پزشکان بود که امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۸۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.

استاد اسکویی که متولد سال ۱۳۱۸ بود، از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمده و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را داشت. او از جمله گزارشگران و مفسران ورزشی بود که در رشته‌های مختلف از جمله والیبال سال‌ها سابقه فعالیت داشت.

ما این ضایعه را به خانواده اسکویی و همچنین اهالی ورزش و صداوسیما تسلیت می‌گوید.

همچنین کمیته ملی المپیک درگذشت این پیشکسوت گزارشگری و گویندگی صدا و سیما و رادیو ورزش را تسلیت گفت.

منبع: ایسنا

tags # اخبار فرهنگی سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز را می‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز رامی‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت