Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال نقره کشتی فرنگی المپیک ۱۹۷۲ مونیخ اعتقاد دارد که تیمی امیدوارکننده برای شرکت در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ انتخاب شده است. - اخبار ورزشی -

رحیم علی آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تیم اعزامی فرنگی به بازی‌های المپیک اظهار داشت: ان‌شاءالله این تیم در توکیو موفق باشد. تیمی که برای المپیک انتخاب شده، خیلی امیدوارکننده است، همه جوان هستند و واقعاً نمی‌شود پیش‌بینی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک وقت می‌بینید آن کشتی‌گیری که هیچ نظری روی او نیست، مدال می‌گیرد و آن کسی که همه پیش‌بینی مدالش را می‌کنند، نمی‌تواند روی سکو برود. تا اینها روی تشک نروند، نمی‌شود گفت که چه کسی بیشتر و چه کسی کمتر شانس مدال دارد. 

وی باتجربه‌ترین کشتی‌گیر اعزامی را محمدعلی گرایی دانست و گفت: گرایی نابغه کشتی است و خیلی امیدواری روی او وجود دارد. امیدوارم تمام بچه‌ها موفق باشند و باعث افتخار کشور شوند.

علی‌آبادی با اشاره به سرمربی تیم ملی فرنگی که سومین المپیکش را تجربه می‌کند، تصریح کرد: در اینکه محمد بنا عاشق کشتی است و روی این تیم کار کرده، شکی وجود ندارد. منتها ما دوست داریم اینهایی که در شهرهای مختلف هم زحمت کشیدند، دیده شوند. همه مربیان پایه برای آنکه کشتی بهترین نتایج را بگیرد، تلاش زیادی داشتند. کشتی‌گیران خوبی از رده سنی نوجوانان و جوانان به بزرگسالان رسیدند، در مدیریت محمد بنا هم که تردیدی وجود ندارد. او توانست آنها را برای رده سنی بزرگسالان آماده کند.

مراسم بدرقه تیم‌های ملی کشتی به المپیک برگزار شد/ پاداش 800 میلیونی برای شاگردان بنا و محمدیالمپیک 2020 توکیو| پرواز بیزینس کلاس برای همه اعضای تیم‌های ملی کشتی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی المپیک 2020 توکیو کشتی کشتی المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو دچکو پاسور سی و شش ساله اسطوره ای تیم ملی والیبال آرژانتین، پس از چند فصل حضور در تیم لوبه از این تیم جدا شد. 

باشگاه لوبه ایتالیا با انتشار عکسی از او در اینستاگرام خود، از زحمات او در تیم تشکر کرد و برای ادامه دوران حرفه ای او آرزوی موفقیت کرد. دچکو در آستانه توافق با باشگاه مودنا است تا جایگزین برونو رزنده در این تیم شود. جالب است که وقتی دچکو به لوبه پیوست نیز جانشین برونو رزنده برزیلی در این تیم شده بود.

پوریا حسین خانزاده دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران که برای فصل آینده راهی لوبه ایتالیا شده‌است،  فرصت هم بازی شدن با دچکو را از دست داد تا از پاس های بی نظیر او بی بهره شود. 

سانتیاگو اوردونای ایتالیایی آرژانتینی پاسور اول لوبه برای فصل آینده خواهد بود. باشگاه لوبه برای فصل آینده دچار تغییرات زیادی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس