Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از حامیان بالای ۱۰۰۰ فرزند معنوی آذربایجان شرقی اظهار کرد: سرپرستی ایتام، شیوه‌های رفتار با ایتام و حفظ اموال آن‌ها سه موضوع مهم و اساسی موجود در آیات و روایات اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم افزود: یتیم گرچه از نوازش‌های پدری محروم است، ولی از رحمت خداوند مهربان بی نصیب نیست و لطف پروردگار شامل حال او می‌شود.

او ضمن قدردانی از حمایت‌های کمیته امداد آذربایجان شرقی در خصوص حمایت از ایتام، گفت: انسان نیکوکار کسی است که از اموال مورد علاقه اش به یتیم ببخشد و از اموال او حراست کند؛ کمیته امداد نیز نقش محوری در مبارزه با محرومیت دارد.

حجت الاسلام و المسلمین  آل هاشم با اشاره به نقش موثر کمیته امداد و مدیرکل جهادی آن در مبارزه با محرومیت، اضافه کرد: خوشا به حال شما خیران؛ شاکر این لطف خدا نسبت به خود باشید که نعمت خدمت به ایتام را ارزانی شما کرده است.

کلامی مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: بهترین روش برای جلوگیری از بین نسلی شدن فقر، سرمایه گذاری روی آموزش‌های مهارتی و فرهنگی فرزندان مددجو است.

او با تاکید بر این‌که قدردان حامیان ایتام هستیم، افزود: سرانه پرداختی به هر کودک یتیم تحت پوشش استان آذربایجان شرقی ماهانه بیش از ۶۰۰ هزار تومان است.

در پایان این مراسم از لوح فشرده دلنوشته‌های فرزندان آسمانی رونمایی شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد فرزند معنوی سرپرستی ایتام آذربایجان شرقی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»

ایسنا/کرمانشاه جشن خداقوت کارگر با تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه، امروز(۱۶ اردیبهشت) به همت خادمیاران رضوی و شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

محمدجعفر امامیان، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه در این مراسم، با تبریک روز کارگر، اظهار کرد: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند و به فرموده مقام معظم رهبری اگر حال کارگران جامعه خوب باشد، حال نیمی از مردم جامعه خوب خواهد بود.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به نقش محوری کارگران در اقتصاد کشور، مسئولان باید به امورات کارگران رسیدگی بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: در دین اسلام نگاه ویژه ای به کارگران وجود دارد و در احادیث نقل شده از پیامبر گرامی اسلام و اهل‌بیت (ع) می‌بینیم که فرموده‌اند کار در جامعه اسلامی یک افتخار و منشا عزت است، از این‌رو در فرهنگ اسلامی کارگر یک جایگاه خاص دارد.

وی ابراز امیدواری کرد، این نوع برنامه‌ها بهانه‌ای برای تقدیر از جامعه کارگری، طرح مشکلات این قشر و فتح بابی برای حل مشکلات این قشر زحمتکش باشد.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه هم در این مراسم با بیان اینکه پیگیر بهبود وضعیت معیشت نیروهای شهرداری هستیم، به آن‌ها اطمینان خاطر داد پیگیر حل مشکلاتشان باشد.

در این مراسم از پاکبانان کرمانشاه تجلیل شد و هشت نفر آن‌ها به همت آستان قدس رضوی و شهرداری کرمانشاه سفر به مشهد مقدس را هدیه گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • آیین تجلیل از معلمان بالای ۸۰ سال در زنجان
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید