Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری ظهر شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا افزود: در اجرای دستوالعمل ها، پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت مقابله با کرونا باید هماهنگ عمل کرد.

وی با بیان اینکه رعایت حقوق مردم برای حفظ جان و سلامت آنها وظیفه همه است، گفت: در راستای سلامت مردم دورکاری کارکنان، برگزار نکردن اجتماعات عروسی و ترحیم، کاهش ترددها، ممنوع بودن ورود خودروهای با پلاک غیر بومی در روزهای پایانی هفته و تمدید اعمال محدودیت‌ها در شهرهای قرمز و نارنجی همچنان پا برجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری افزود: بیماریابی و تست گیری در استان ۱۰ درصد بیشتر از میانگین کشوری بوده و در حالی که استان‌های دیگر پیک پنجم را تجربه می‌کنند ما دو پیک کمتر داشته‌ایم و پیک سوم کرونا را در استان تجربه می‌کنیم.

استاندار اظهار داشت: برخی از افراد هستند که متأسفانه با جان مردم بازی می‌کنند و به پروتکل‌ها توجهی ندارند و گاهی مشاهده می‌شود که مراسم عروسی با جمعیت بسیاری در استان برگزار می‌شود.

کد خبر 5264510

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد حسین کلانتری شیوع کرونا ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه بوشهر دعای عرفه آمار کرونا نماز عید قربان عکس استانها واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد بزرگ دشت غذا در تهران برگزار شد

به گزار، خبرگزاری مهر، همزمان با هفته سلامت، رویداد بزرگ دشت غذا با مشارکت و همکاری تعداد ۴۵۰ شهروند خلاق از اقوام و گویش‌های مختلف ایرانی در هجدهمین قسمت از پایتخت برگزار شد.

این رویداد بزرگ آموزشی و فرهنگی در هفته سلامت از سوی معاونت اجتماعی وفرهنگی منطقه، انجمن آشپزان و سر آشپزان پایتخت و صنایع تولید فرآورده های لبنی پگاه به میزبانی بوستان ۵۰ هکتاری قائم ترتیب داده شده بود، تعداد ۴۵۰ شهروند زن و مرد علاقمند به حرفه آشپزی مشارکت داشته و انواع و اقسام غذاهای بومی ومحلی را در معرض دید عموم و هیأت داوران جشنواره قرار دادند.

پس از ارزیابی غذاهای بومی ومحلی اقوام و گویش های لری، کردی، کویری، آذری، جنوبی، تهرانی، شمالی و خراسانی، تعداد ۲۳ برگزیده انتخاب و جوائز نقدی و غیر نقدی مدیریت شهری منطقه و صنایع تولید فرآورده های لبنی پگاه را از آن خود ساختند.

کد خبر 6092844

دیگر خبرها

  • به احترام دیوید مویس، ورود مدیر فنی وست هم به باشگاه ممنوع شد
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • طعنه هاشمی‌طبا به رئیسی و کابینه‌اش: فکر می‌کنند روز عروسی‌شان است؛ برای یکدیگر نوشابه باز می‌کنند
  • طعنه سنگین هاشمی طبا به رئیسی و کابینه اش: دائما برای هم نوشابه باز می کنید، فکر می کنید روز عروسی تان است /مغرور به «روز عروسی» نباشید!
  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • جشنواره دست سازه ها در بجنورد
  • رویداد بزرگ دشت غذا در تهران برگزار شد