Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال : رئیس سازمان صعت، معدن و تجارت استان گفت: در ابتدا ۵۰۰ میلیارد تومان سهم تسهیلات برای بخش صنعت و معدن استان در نظر گرفته شده بود که با کمک ایمیدرو این مبلغ به ۶۵۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

سجاد رستمی افزود: تسهیلات با هدف فعال کردن ظرفیت‌های خالی واحدهای صنعتی در محصولات منتخب است و به ساخت تولید و بی‌نیاز کردن از واردات و توسعه صادرات غیرنفتی اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در طرح «تام» واحدهای دارای شرایط می‎‌توانند در بانک‌های صنعت و معدن سپرده‌گذاری کنند و چند برابر آن، تسهیلات با نرخ ۱۸ درصد دریافت کنند.

رستمی افزود: این تسهیلات همچنین به حمایت از طرح‌های فناورانه، تأمین مالی اصناف تولید، فعال‌سازی معادن کوچک مقیاس، توسعه مناطق محروم و فعال سازی واحدهای راکد اختصاص دارد.

رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: طرح تام با توجه به تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری بین معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و اجارت، بانک صنعت و معدن و سازمان توسعه و نوسازی و صنایع معدنی (ایمیدرو) اجرایی شده است و واحدهای صنعتی و معدنی استان می‌توانند به منظور استفاده از این طرح به سامانه http://behinyab.ir مراجعه کنند.

هم اکنون ۹۲۱ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری فعال است.

46

کد خبر 1538130

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۰۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی شدن روز شهرکرد موجب ماندگاری آن می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: اگر به دنبال ماندگاری روز شهرکرد هستیم، باید برگزاری برنامه‌های این روز به سمت مردمی شدن برود که این موضوع هم‌بستگی بیشتری نیز ایجاد خواهد کرد.

مصطفی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه همه کسانی که در شهرکرد زندگی می‌کنند، اعم از تمام قومیت‌ها سی‌ویکم اردیبهشت را گرامی می‌دارند، اظهار کرد: یکی از علل نام‌گذاری «روز شهرکرد» سالروز هجرت امامزادگان دو معصوم حلیمه و حکیمه خاتون به شهرکرد است و همچنین شهرکرد در فصل بهار آب‌وهوای متنوعی دارد و به‌ویژه در اردیبهشت که آب و هوای مطبوع آن مسافران بسیاری را راهی این شهر می‌کند و این نیز می‌تواند یکی از علل انتخاب این روز باشد.

وی با اشاره به اینکه شهر شهرکرد مرکز تعاملات کل استان چهارمحال و بختیاری است، گفت: هدف نکوداشت روز شهرکرد، شناختن شهرکرد و هم‌بستگی بین قومیت‌ها است، شهرکرد به «بام ایران» معروف است، این نام‌گذاری نه تنها به دلیل ارتفاع شهر، بلکه به علت دید بلند مردم این دیار است و هر کسی در شهرکرد زندگی می‌کند، فارغ از قومیت و گویش و سلیقه‌های اجتماعی، شهروند شهرکرد محسوب می‌شود و باید این روز را روز شهر خود بداند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: ایجاد هم‌بستگی میان اقوام و توسعه‌شهری از اهداف نام‌گذاری یک روز به نام «شهرکرد» است و معرفی این شهر به‌عنوان مرکز استان، نیازمند همدلی و همکاری است.

حیدری اضافه کرد: رونق شهرکرد موجب تحول در همه استان خواهد شد، شهرکرد ویترین زیبا و کاملی از همه استان است و نماد و نمودی از فرهنگ، آداب و رسوم، سنن چهارمحال‌وبختیاری در آن خلاصه شده و در حقیقت عصاره چهارمحال‌وبختیاری است.

وی خاطرنشان کرد: اگر به دنبال ماندگاری روز شهرکرد هستیم، باید برگزاری برنامه‌های این روز به سمت مردمی شدن برود که این موضوع هم‌بستگی بیشتری نیز ایجاد خواهد کرد.

کد خبر 751348

دیگر خبرها

  • ۵۰درصد واحدهای شوینده‌ کشور در قزوین مستقر هستند
  • مردمی شدن روز شهرکرد موجب ماندگاری آن می‌شود
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • افزایش تولیدات آبزیان فرآوری چهارمحال وبختیاری به ۳۶ هزار تن
  • فیلم|مشاهده و ثبت پلنگ برای دومین بار در منطقه سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی