Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت طی نامه‌ای به معاون بهداشت، دستور داد تا لیست گروه‌های جدید برای واکسیناسیون علیه کرونا را اعلام کند.

در نامه دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، خطاب به دکتر علیرضا رییسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت آمده است: با قدردانی از زحمات کلیه همکاران و دست­ اندرکاران واکسیناسیون کووید – ۱۹ و باتوجه به تأمین واکسن مورد نیاز از طریق واردات و تولید داخل، ضروریست تعداد افراد در گروه‌­های زیر را سریعاً به اینجانب اعلام کنید تا با طی مراحل لازم، واکسیناسیون این گروه آغاز شود:

۱- کلیه بیماران دیابتی بالای ۱۸ سال به تفکیک استان­ها (اخیراً سامانه ثبت بیماران دیابتی کشور با کدملی در معاونت درمان راه اندازی و موارد را ثبت کرده که می­‌تواند مورد استفاده قرارگیرد).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- بیماران خاص دیگری که باید در اولویت قرار گیرند و تاکنون واکسینه نشده­‌اند.

۳- رانندگان تاکسی و خدمات حمل و نقل عمومی از قبیل ریلی، هوائی و زمینی

۴- آموزگاران مدارس ابتدائی و متوسطه به تفکیک

۵- اساتید دانشگاه­ ها

در ادامه این نامه نامه است: تسریع در اعلام آمار تفکیکی فوق جهت برنامه ریزی عاجل واکسیناسیون گروه‌­های مذکور از اولویت ویژه برخوردار است. بدیهی است از لیست افراد اعلام شده باید کسانی که در گروه­‌های سنی قبلی واکسینه شده­‌اند حذف شود.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد

نماینده شهرستان فرخشهر در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: استقرار ادارات با توجه به تفکیک این شهرستان از شهرستان شهرکرد باید در دستور کار قرار گیرد.

روح‌الله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: اخذ ماده ۲۳ برای احداث فرهنگسرا و سالن ورزشی دو هزار نفری شهر فرخشهر و استقرار ادارات با توجه به تفکیک این شهرستان از شهرستان شهرکرد باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه محور فرخشهر به کیار، مشکلاتی را برای اهالی به همراه دارد، افزود: اجرای چهارخطه این جاده آغاز شد، اما سرعت پیشرفت پروژه کم شده است که انتظار می‌رود موانع مرتفع و محور فرخشهر به کیار هرچه سریع‌تر تکمیل شود، همچنین اصلاح راه‌های روستایی و نقاط حادثه‌خیز باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده شهرستان فرخشهر در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به نوسازی ساختمان مرکز بهداشت شماره دو شهر فرخشهر و روستای دستگرد امامزاده تصریح کرد: وضعیت مراکز بهداشت و درمان شهرستان فرخشهر بسیار تأسف‌بار و ساختمان‌های مراکز بسیار فرسوده است.

عباسی خاطرنشان کرد: تعهدات خیران در احداث مرکز بهداشت روستای دستگرد امامزاده انجام اما هنوز اقدامی از سوی مرکز بهداشت صورت نگرفته است.

کد خبر 751338

دیگر خبرها

  • چگونگی نشان‌دار شدن بیماران صعب‌العلاج
  • استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد
  • عدم الزام مشاغلی که فروش کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده به ارایه دفاتر و ترازنامه
  • کمک ۱۲۴۰ میلیارد تومان به بیماران خاص و صعب العلاج در استان تهران
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور وجود دارد
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور داریم
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود