Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@07:39:01 GMT

فرزندم متعلق به همه ایران است

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۱۷۹۱

فرزندم متعلق به همه ایران است

 مادر جواد فروغی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: فرزندم متعلق به همه ایران است و این مدال طلا را به تمام کسانی که زحمت کشیدند تا جواد در این جایگاه قرار بگیرد و به مردم ایران تقدیم می‌کنیم.

او که با وجود کهولت سن از دقایق اولیه صبح امروز همزمان با آغاز مسابقات پای گیرنده تلویزیون نشسته بود گفت: هر بار که پسرم تفنگ به دست می‌گرفت و می‌خواست شلیک بکند از بس دعا می‌کردم و اشک می‌ریختم نمی‌توانستم لحظه شلیک کردن او را ببینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر قهرمان المپیک از تلاش‌های شبانه روزی فرزندش در رسیدن به موفقیت گفت و افزود: از زمانی که فهمیدم جواد به این رشته علاقه دارد او را تشویق کردم که ادامه بدهد.

مادر که این موفقیت‌ها را نتیجه ایمان و پشتکار فرزندش می داند ،گفت: جوانان نباید از مشکلات بترسند و باید جواد را الگوی خود قرار بدهند او که با تمام‌ مشکلات زندگی جنگید امروز توانست دل من و دل تمام‌ مردم ایران و رهبر عزیزمان را شاد کند.

عده‌ای از دوستان فروغی نیز همزمان با اعلام قهرمانی او در منزل پدری اش در دهلران حاضر شدند و به مادرش تبریک‌گفتند.

جواد فروغی ۴۱ ساله و آرمیتا صادقیان ۱۹ ساله ۲ جوان شایسته ایلامی هستند که در این دوره از مسابقات المپیک‌ توکیو حضور داشته و جواد فروغی توانست مدال طلای رشته تیراندازی با تپانچه را از آن خود کند.

گزارش اختصاصی روح اله جام سحر دهلران

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات ورزشی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن موسوی عصر سه شنبه در دیدار با سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران اظهار کرد: با توجه به گرمسیری بودن این شهرستان مرزی، باید کاشت نهال متناسب با آب و هوای آن مورد تاکید جدی قرار گیرد.

وی گفت: یکی از طرح‌های خوبی که در این دولت مردمی آغاز شده، پویش کاشت یک میلیارد درخت بود که این طرح که از فرمایشات مقام معظم رهبری نیز است لذا برای تحقیق این مهم باید به صورت عملیاتی در دستور کار منابع طبیعی قرار بگیرد.

وی به جذب اعتبارات در حوزه های مختلف منابع طبیعی با توجه به وسعت شهرستان اشاره کرد و بیان کرد: ایجاد سازه های آبخیزداری و پخش سیلاب و از همه مهمتر کاشت نهال در عرصه های بیابانی و کانون های گرد و غبار از موضوعات مهمی است که باید به آن توجه قرار بگیرد هرچند در سالهای گذشته نیز اقدامات خوبی در حوزه های یاد شده صورت گرفته است.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران گفت: حفاظت و حراست از عرصه های ملی از موضوعات مهم و سازمانی است که همواره مورد توجه همکاران ما در منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بوده است.

جلیل فرهادی تصریح کرد: شهرستان دهلران دارای یک نهالستان گرمسیری و ۲ نهالستان سردسیری است ودر راستای برنامه دولت مبنی بر کاشت یک میلیار درخت و توجه و تحقق به منویات مقام معظم رهبری پویش‌های مختلف کاشت درخت با حضور مسئولان، سازمان‌های مردم نهاد و اقشار مختلف مردم در سطح شهرستان اجرا کرده است.

وی با اشاره به اینکه دهلران از مناطق سیل خیز است، افزود: با توجه به مطالعات حوزه‌های آبخیز و آبریز بخش‌های موسیان، مرکزی، میمه و زرین آباد و دشت‌های برتش، بیات در بالادست اراضی کشاورزی، اقدامات مهم و موثری در ایجاد سازه‌های خاکی انجام شده و کار های آبخیزداری در شهرستان همچنان تداوم دارد.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران گفت: باتوجه به فرارسیدن فصل گرما در شهرستان و برداشت محصولات کشاورزی منابع طبیعی شهرستان برای جلوگیری از حریق های احتمالی تیم های واکنش سریع تشکیل داده است.

فرهادی ادامه داد: باتوجه به اینکه وسعت شهرستان دهلران زیاد است انتظار می رود همه دستگاه های دولتی و غیر دولتی، دهیاران و شورا ها و اقشار مختلف مردم به عنوان همیار طبیعت کارکنان منابع طبیعی را یاری کنند.

کد خبر 6093778

دیگر خبرها

  • پاسداشت خدمات بنیان‌گذار دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در روز معلم
  • معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌ نام «استاد فروغی» نام‌گذاری شد
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران؛ یک خانه و کوچه‌اش پیدا شد!
  • عکس| وحید شمسایی در آغوش مادر
  • جزییات کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام شد
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد