Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی رئوفی ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، با اشاره به اهمیت طرح شهید سلیمانی، عنوان کرد: با توجه به نقش مهم و بسزایی که طرح شهید سلیمانی در شناسایی افراد مبتلا کرونا و غربالگری دارد این طرح با قوت در هرمزگان با بسیج امکانات تداوم یابد. قرنطینه افراد مبتلا به کرونا برای کاهش سرایت بیماری از اهمیت بسزایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت قرمز اغلب مناطق هرمزگان گروههای شغلی دو، سه و چهار تا پایان هفته همچنان تعطیل می باشند تا از سرایت هرچه بیشتر ویروس جلوگیری شود.

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونای استان، در خصوص نحوه فعالیت ادارات، تصریح کرد: با توجه به وضعیت قرمز و بحرانی اغلب مناطق هرمزگان دستگاه های اجرایی با یک سوم ظرفیت فعالیت خواهند کرد.

سخنگوی ستاد استانی کرونا هرمزگان، تصریح کرد: مردم شریف استان با توجه به سرایت ویروس دلتای هندی به اغلب مناطق استان برای حفظ سلامتی خود و همنوعان حتی الامکان از مراجعه حضوری به دستگاه های اجرایی در هفته جاری خودداری کنند تا از گسترش هرچه بیشتر ویروس در سطح استان پیشگیری شود و امور را از طریق تلفنی و ظرفیت الکترونیکی دستگاه های اجرایی دنبال کنند.

رئوفی افزود: با توجه به وضعیت حاد کرونایی هرمزگان درخواست تعطیلی یک هفته ای استان به ستاد ملی کرونا مجدد جهت بررسی و اعلام نظر ارسال شده است.

وی با اشاره به اهمیت واکسیناسیون سریع افراد ۴۸ سال به بالا، افزود: فرمانداران با بسیج امکانات افراد بالای ۴۸ سال را برای دریافت هرچه سریعتر واکسن ترغیب کنند تا شاهد کاهش آمار بستری ها و فوتی ها در سنین بالا باشیم و ایمنی نسبی در سطح استان حاکم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: واکسیناسیون نقش بسزایی در کاهش آمار مرگ و میر کرونا دارد و مطالعات علمی بر این مهم صحه گذاشته است.

جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا استان، افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان از ظرفیت صداوسیما و رسانه های جمعی برای ترغیب مردم به تزریق واکسن جهت ایجاد ایمنی نسبی در استان بهره گیرد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا هرمزگان، تصریح کرد: با توجه به وضعیت بحرانی و قرمز اغلب مناطق استان امکان برگزاری نماز جمعه در شهرهای قرمز مهیا نیست.

کد خبر 5264621

منبع: مهر

کلیدواژه: علی رئوفی استانداری هرمزگان ویروس کرونا واکسن کرونا ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه بوشهر آمار کرونا دعای عرفه نماز عید قربان عکس استانها واکسن کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران توجه به وضعیت ستاد استانی اغلب مناطق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد

فرمانده انتظامی هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلو گیری از هدررفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت بصورت هم زمان در مناطق خانسرخ، سورو ، نخل ناخدا وروستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی های هدفمند اجرا شد جمعا 80 هزار لیتر گازوئیل قاچاق ،مقادیری مشروبات الکلی ، 423 جفت کفش و یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه دراین طرح تعداد 5 دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق سوخت و 10 فروند تشتک فایبر کلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، اظهار داشت : در این رابطه تعداد 137 نفر اتباء بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی های لازم جهت طرد آنان انجام شده است .

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرحهای عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها ، از عموم مردم قدر شناساس استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • «عینک قرمز»ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان این مناطق
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • قبض برق این مشترکان بالای ۲میلیون تومان می‌شود!
  • توانیر : قبض برق مشترکی که در تابستان از کولر گازی استفاده می‌کند بالای ٢ میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود
  • میانیگن قبض برق مشترکان با کولر گازی بالای دو میلیون تومان می‌شود
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم