Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جزئیات مربوط به Ford Maverick First Edition ۲۰۲۲، اوایل این هفته به بیرون درز کرد، با این حال فورد هنوز در مورد انتظارات مشتریان سکوت می‌کند. قبل از شروع فروش وانت در اواخر سال جاری، اطلاعات کاملی از این وانت را خواهیم داشت، که انتظار می‌رود پاییز در اختیار فروشندگان قرار بگیرد تا آن‌ها بتوانند با هماهنگی نماینده‌های فروش این خودرو را در دسترس مشتریان قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از motor1،  شرکت فورد مشخص نکرده است که قصد دارد چه تعداد از این وانت مدل First Edition، بسازد، اگرچه این شرکت ظرف چند روز پس از اولین بارگیری کامیون، با رقم قابل توجه ۳۶ هزار رزرو برای خرید وانت جدید خود مواجه شده است. این وانت که با قیمتی زیر ۲۰ هزار دلار شروع می‌شود، مقرون به صرفه‌ترین مدل این برند خواهد بود و به عنوان یک مدل سطح پایین همراه با فناوری، سودمندی و سایر ویژگی‌های زیبا مثل سایر محصولات فورد راهی بازار خواهد شد.

مشخصات فورد ماوریک ۲۰۲۲

شرکت فورد در این پیکاپ جدید خود که حدود یک ماه پیش معرفی شد تغییرات ظاهری جالبی را ایجاد کرده است که می‌توان به آینه‌بغل‌های سیاه، دستگیره‌های همرنگ بدنه اتومبیل و رینگ‌های هفده اینچی مشکی اشاره کرد. همچنین قرمز رنگ اختصاصی این ماشین خواهد بود. فناوری فورد در ساخت این خودرو شامل پیشرانه‌ها نیز می‌شود، جایی که یک موتور چهار خطی هیبریدی ۲.۵ لیتری، قدرت ۱۹۱ اسب بخار (۱۴۲ کیلووات) را در هنگام رانندگی در شهر برای راننده فراهم می‌کند.

باید توجه داشته باشیم که نیمه دوم سال فورد همه جزئیات مربوط به مدل اول Ford Maverick ۲۰۲۲ را منتشر می‌کند. رزرو تعداد بالا و زودهنگام این وانت نشان از استقبال مشتریان از محصول جدید شرکت خودروسازی فورد دارد. در نهایت باید اشاره کرد که این وانت یکی از ارزان قیمت ترین و در عین حال مجهز‌ترین محصولات هیبریدی در بازار است.

بیشتر بخوانید

ساخت آشپزخانه داخلی برای وانت R1T الکتریکی شرکت Rivian

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروی هیبریدی خودروی برقی شرکت فورد صنعت خودرو فناوری جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴

مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ رونمایی شد. - اخبار اقتصادی -

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مزدا EZ-6 در نمایشگاه خودروی پکن 2024 رونمایی شد.

براساس اطلاعات منتشر شده مزدا EZ-6 جایگزین مزدا 6 خواهد بود و در نسخه‌های الکتریکی خالص و دارای موتور احتراق درونی به عنوان افزاینده برد عرضه خواهد شد و احتمالاً در همین سال عرضه می‌شود.

 در جلو، EZ-6 یک جلوپنجره شبیه به مزدا دریافت کرده و چهره‌ای شبیه به خانواده مزدا دارد.
این خودرو موفق شده تا در نمای جانبی، هویت مستقلی برای خود بسازد.

شرکت مزدا در نمایشگاه خودروی پکن 2024 از یک شاسی بلند برقی و مفهومی با نام آراتا نیز رونمایی کرد.

نسخه تولیدی آن تا پایان سال آینده میلادی راهی خط تولید خواهد شد. مزدا آراتا نیز همانند سدان EZ-6 توسط جوینت چانگان و مزدا توسعه یافته است.

از آنجایی که آراتا فعلاً محصولی مفهومی است بنابراین بجای آینه‌های سنتی از دوربین استفاده می‌کند و فاقد دستگیره‌های در و برف‌پاک‌کن شیشه عقب است. ژاپنی‌ها از یک اسپویلر بزرگ در عقب و چراغ‌ترمز سوم عمودی استفاده کرده‌اند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودروی کلکسیونی و سوپراسپرت فورد جی‌تی 101 (عکس)
  • لامبورگینی اوروس؛ نسخه منصوری (عکس)
  • واکنش عرب ها به وانت نیسان ایرانی | ویدئو
  • واکنش عرب‌ها به وانت طلایی ایرانی
  • قیمت نیسان آبی در سال ۱۴۰۳
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • عکس | اعلام قیمت محصولات سبک تجاری زامیاد
  • قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+جدول)
  • قیمت جدید وانت نیسان اعلام شد
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴