Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@13:27:38 GMT

پیش‌بینی رعد و برق پراکنده برای نیمه جنوبی فارس

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۲۲۶۷

پیش‌بینی رعد و برق پراکنده برای نیمه جنوبی فارس

ایسنا/فارس مدیرکل هواشناسی فارس گفت: برای روزهای دوم و سوم مرداد، شاهد رشد ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده در نیمه جنوبی استان فارس خواهیم بود.

مهرداد قطره سامانی شنبه دوم مرداد در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت جوی استان فارس گفت: برای امروز شنبه دوم مردادماه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر و اوایل شب وزش باد و در نیمه جنوبی  و برخی نقاط مرکزی و غربی رشد ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده، وزش باد شدید موقتی و با احتمال تگرگ همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برای فردا یکشنبه سوم مردادماه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر و اوایل شب وزش باد و در برخی نقاط جنوبی رشد  ابر و با احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده، و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

قطره سامانی بیان کرد: تا پنج روز آینده (از فردا) به‌ تدریج سامانه موسمی ضعیف شده و از اواسط هفته، بر روی استان ما تاثیری نخواهد داشت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:  کمینه دمای امروز استان صفاشهر و پاسارگاد با ۱۶ درجه بالای صفر، بیشینه دمای دیروز لامرد و خنج با ۴۵ درجه بالای صفر، کمینه دمـای امـروز شـیـراز ۲۲ درجه بالای صفر و بیشینه دمای دیروز شیراز ۳۸ درجه بالای صفر بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی رگبار و رعد و برق فارس پیش بینی هواشناسی رعد و برق پراکنده درجه بالای صفر وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش دما در مازندران

تاکامی کارشناس هواشناسی مازندران گفت: وضعیت جوی مازندران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما - گاهی با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد خواهد بود.

او افزود:آسمان استان روز پنجشنبه هم صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما - گاهی با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران روز جمعه در دامنه‌ها و ارتفاعات نیمه غربی استان نیمه ابری از اواخر روز ابری بتدریج با رگبار باران، وزش باد و احتمال رعدوبرق و در سایر نقاط استان نیمه ابری از شب ابری بتدریج با رگبار پراکنده، وزش باد و احتمال رعدوبرق خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تقویت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه در آذربایجان‌غربی
  • آخر هفته بارانی برای آذربایجان‌شرقی
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • پیش بینی بارندگی در مناطقی از غرب و مرکز کشور
  • کاهش دما در مازندران
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۰۲/۱۱؛ پیش‌بینی بارش‌های شدید در کشور
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۱؛پیش‌بینی بارش‌های شدید در کشور
  • اصفهان پایان هفته بارانی است
  • اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما