Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام اصغر توسلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پلمب ساختمان موقوفه اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان اظهار داشت: مسئولان این اداره چندین سال است اجاره موقوفه را پرداخت نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه از مدت‌ها قبل در خصوص پرداخت اجاره معوقه ورزش و جوانان با مسئولان این اداره در سطح استان اصفهان و شهرستان کاشان جلساتی را برگزار کردیم، ابراز داشت: این جلسات نیز نتیجه‌ای نداد و در نتیجه برای احیای حقوق موقوفه موضوع را در مراجع قضائی پیگیری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکم قضائی پلمب ساختمان اداره ورزش و جوانان سال ۹۷ صادر شد

معاون امور ثبتی و حقوقی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در اواخر سال ۹۶ حکم بدوی مبنی بر پلمب این موقوفه صادر شد، ادامه داد: این حکم بدوی درسال ۹۷ در دادگاه تجدیدنظر نیز تأیید و اجازه اجرای حکم نیز برای اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان صادر شد.

وی با بیان اینکه پس از صدور این حکم نیز جلساتی را با مدیرکل و معاون حقوقی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برای رسیدگی به این پرونده برگزار کردیم، اضافه کرد: این جلسات نیز راه به جایی نبرد و پس از چند بار مهلت دادن و در آخرین مرتبه نیز بیش از یک ماه مهلت، حکم قضائی در خصوص این موقوفه اجرا شد.

اداره ورزش و جوانان عزمی برای حل مشکل ندارد

حجت الاسلام توسلی با بیان اینکه پس از پلمب این مرکز اداره اوقاف راهکارهایی را برای حل مشکل ارائه داده است، افزود: این در حالی است که مسئولان اداره ورزش و جوانان عزمی برای حل مشکل ندارند.

وی تصریح کرد: نیت این موقوفه نیز خیرات و مبرات است و اوقاف وظیفه پیگیری تحقق نیت واقف را دارد و در این زمینه شرع و قانون اجازه کوتاهی را نمی‌دهد.

کد خبر 5264684

منبع: مهر

کلیدواژه: اصغر توسلی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان پلمب اداره کل ورزش و جوانان اصفهان حکم دادگاه موقوفه ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه بوشهر آمار کرونا دعای عرفه نماز عید قربان عکس استانها واکسن کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران اداره ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، مهدی شعبانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در خراسان شمالی اظهار کرد: سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در عرض یک ماه گذشته، فردا در محل گود شیرکوه این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ۲۰۰ شرکت کننده در این مسابقه گفت: کشتی گیران استان‌های خراسان رضوی و شمالی در اوزان ۴۶، ۷۴، ۸۶، ۹۶ و +۹۶ در این مسابقه به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان افزود: سعی داریم این ورزش اصیل و چندین هزارساله کشورمان با برگزاری مداوم این مسابقات به جایگاه اصلی خود برسد.

شعبانی در انتها خاطرنشان کرد: هدف ما در برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در شهرهای زیارت و خانلق استفاده کردن از تمام ظرفیت موجود شهرستان است.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229261 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی