Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@19:55:58 GMT

شجاعانه خارج شوید / فیلم

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۲۷۷۹

شجاعانه خارج شوید / فیلم

‍‍‍‍‍‍

دریافت 9 MB

امروزه از کودکان و نوجوانان گرفته تا سالمندان هر یک به‌گونه‌ای در فضای مجازی وقت می‌گذرانند.

صرف وقت و زمان زیاد در فضای مجازی یکی از چالش‌های این روزهای زندگی هوشمند است. ما انسان‌ها بیشتر اوقات، وقتی‌که وارد فضای مجازی می‌شویم متوجه‌ گذشت زمان نیستیم و با وب‌گردی و چت‌های طولانی و بی‌حاصل، دیدن‌ کلیپ و تصاویر مختلف در این فضا به‌راحتی زمانی که قیمتی و غیرقابل برگشت است، را از دست می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
عضو شدن در گروه‌های دوستانه و خانوادگی هم باعث می‌شود که وقتمان را بیشتر صرف فضای مجازی کنیم. گاهی اوقات دوستان و اقوام، ما را در گروه‌هایی عضو می‌کنند که هیچ سود و فایده‌ای جز اتلاف وقت برایمان ندارد. در مواجهه با این اتفاق ممکن است فکر کنید که چون دوستانتان شما را عضو کرده‌اند به این معنی است که به شما احترام گذاشته‌اند. ولی این‌طور نیست. شما برای اینکه در گروهی عضو باشید حق انتخاب دارید و دیگران نباید بدون شناخت از نیازمندی‌هایتان این کار را انجام دهند. به نظر شما راه‌حل چیست؟ در این مواقع بهترین راهکار این است که در برخورد با دوستان خود نسبت به عضویت در یک گروه شجاعانه نه بگویید و از گروهی که متناسب با سلایق شما نیست خارج شوید.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فضای مجازی شبکه های اجتماعی سواد رسانه ای فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح پنج شنبه‌های طلایی سبب تقویت بنیه علمی دانش آموزان پایه‌های اول تا ششم و راهکاری مناسب برای دوری از فضای مجازی برای آن‌ها است.

به گزارش مهر، محمد جمالی آرند بعدازظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: طرح پنج شنبه‌های طلایی سبب توانمندی سازی دانش اموزان و معلمان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی بیان داشت: تلاش می‌شود که با توجه به آسیب‌های فضای مجازی، برنامه‌های محتوایی مناسب در آموزش و پرورش تولید و برای دانش آموزان اجرا شود.

جمالی آرند افزود: اجرای طرح پنجشنبه‌های طلایی با توجه به آسیب‌های اجتماعی موجود در فضای مجازی، نقش مهمی در ایجاد فضای شاد برای دانش اموزان خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!