Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید اسلامی بیدگلی، کارشناس بازار سرمایه گفت: به نظر من اقدامات مهمی در شستا صورت گرفته است. معتقدم باید اقدامات و تحولات صورت گرفته در بازار سرمایه به اطلاع فعالان بازار سرمایه برسد. به ویژه در بخش سامانه‌های مدیریتی، اقداماتی که دکتر رضوانی فر انجام داده کاری فراتر از اقدامات مقطعی و موقتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: این سامانه‌ها می‌تواند پایداری عملکردی شرکت‌ها را تضمین و انتقال دانش مدیریتی از یک دوره به دوره‌های دیگر را تسهیل می‌کند که در غنای تجارب مدیریتی کشور بسیار با اهمیت است.

وی ادامه داد: در گزارش عملکردی که از مجموعه ۱۶۶ شرکت مدیریتی شستا توجه‌ام را جلب کرد این بود که بسیاری از شرکت‌ها و تقریبا در همه هلدینگ‌ها رکورد‌های فروش و درآمد و سودآوری زده شد که این امر موفقیت شایان توجهی محسوب می‌شود.

اسلامی بیدگلی در خصوص تاثیر این اقدامات بر بازار سرمایه گفت: بسیاری از شرکت‌های بورسی شستا از مهم‌ترین شرکت‌های بازار سرمایه هستند. طبیعتا موضوع عملکرد شرکت‌ها، موضوعی مهم برای فعالان و تحلیلگران بازار سرمایه است. بهبود عملکرد شرکت‌های و هلدینگ‌های شستا خبری خوب برای مجموعه بازار سرمایه و بورس است.

وی با اشاره به عملکرد رضوانی فر تاکید کرد: من باور دارم که او از ابتدای دوره مدیریت خود تا کنون مدیر بسیار موفقی بوده است. شستا مجموعه‌ای است که پیش از این دست خوش تحولات مدیریتی بسیاری شده بود.

اسلامی بیدگلی اظهار کرد: حضور آقای رضوانی‌فر در این دوره، توانست شستا را به جایگاه مناسبی برساند. از نگاه ما فعالان بازار سرمایه، در دوره مدیریتی اخیر اتفاقات خوبی در شستا رخ داد. عرضه بخش بزرگی از شرکت‌های شستا در سال‌های ۹۸ و ۹۹ صورت گرفت.

 

وی تاکید کرد: در دوره مدیریت رضوانی فر شستا از یک سازمان سیاسی به یک مجموعه تخصصی تبدیل شد. در بخش سامانه‌ها عملکرد شستا بسیار مفید و کاربردی بود. امیدوارم در سال‌های آینده این سامانه‌ها به روز باقی بماند.

اسلامی ادامه داد: در طول دوران فعالیتم دیده ام بسیاری از مدیران با صورت‌های مالی آشنا نیستند و علاقه‌ای به فهم صورت‌های مالی هم ندارند. اما آقای رضوانی فر از جمله مدیرانی است که به اکثر صورت‌های مالی هلدینگ‌ها و شرکت‌های شستا مسلط است. یکی از مهم‌ترین سامانه‌های شستا سامانه املاک است. به نظر من باید این سامانه املاک در سازمان ها، شرکت‌های بزرگ و هلدینگ‌های کشور مورد استفاده قرار بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شستا بورس بازار سرمایه سامانه ها رضوانی فر هلدینگ ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون گفت: با تکمیل ۲۲ پروژه با اعتبار حدود ۸۳۷ میلیارد ریال، گام‌های مؤثری به‌منظور پایداری تولید در سال ۱۴۰۲ برداشته شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، قباد ناصری با بیان اینکه ۲۲ پروژه با اعتبار حدود ۸۳۷ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ تکمیل شد، بیان کرد: ۱۱ پروژه دیگر با اعتبار ۶۸۹ میلیارد ریال در حال اجراست و به‌زودی بهره‌برداری می‌شوند. همه زیرساخت‌های موردنیاز در بخش عملیات و مسئولیت اجتماعی رضایت‌بخش ارزیابی می‌شوند و امیدواریم دیگر پروژه‌های مرتبط با تولید نیز به‌زودی تکمیل شوند.

وی جابه‌جایی خطوط لوله چاه‌های نزدیک به روستاهای همجوار، ایمن‌سازی روستاهای همجوار، احداث دیوارهای حائل، احداث یا بهسازی جاده‌های دسترسی، حفاظت فیزیکی از تجهیزات و کالاهای شرکت، مقاوم‌سازی سازه‌های حامل، استقرار یا جابه‌جایی جرثقیل‌های فرآیندی، احداث فونداسیون ماشین‌آلات فرآیندی و تأسیسات فرآورشی، احداث، تخریب و بازسازی پل‌های مواصلاتی، محوطه‌سازی، احداث گودال‌های جمع‌آوری و ساخت مخازن را از مهم‌ترین اقدام‌های انجام‌شده به‌منظور تضمین تولید پایدار شرکت در سال ۱۴۰۲ برشمرد.

محمد نوری ممبینی، سرپرست امور مهندسی و ساختمان نفت و گاز مارون نیز گفت: احداث یا بهسازی مدارس، ترمیم مسیرهای دسترسی روستایی، احداث پل‌های دسترسی برای تسهیل کشاورزی و تردد دام و خودروهای روستائیان، زیرسازی و آسفالت خیابان‌های روستاهای همجوار تأسیسات به‌منظور عمل به مسئولیت‌ اجتماعی و خدمت‌رسانی به مردم از سوی امور مهندسی و ساختمان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون انجام شد.

وی همچنین جایگزینی خطوط لوله فلزی با لوله‌های غیرفلزی بعضی چاه‌ها، رنگ‌آمیزی خطوط درون تأسیسات در مجتمع‌های صنعتی، احداث مخازن آب صنعتی در سه مجتمع، احداث خط لوله ۱۰ اینچ انتقال نفت نمکی کم‌فشار مجتمع صنعتی کوپال به مجتمع صنعتی شماره یک مارون، احداث حوضچه‌های استاندارد برای دفع سلج، توسعه سکوهای مواد شیمیایی، بهسازی فونداسیون‌های بتنی در تأسیسات، احداث دیوارهای پیش‌ساخته بتنی اطراف تأسیسات، محوطه‌سازی و آسفالت واحدهای عملیاتی و احداث بالگردنشین در واحدهای عملیاتی را از مهم‌ترین برنامه‌هایی دانست که برای سال ۱۴۰۳ در دستور کار امور مهندسی و ساختمان نفت و گاز مارون قرار گرفته‌اند.

دیگر خبرها

  • «رامهرمز» ظرفیت مناسبی برای تولیدات پایین دستی پتروشیمی دارد
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • افشاگری رشیدی کوچی از تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس آینده به جریان پایداری و  امام صادقی‌ها
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • پایداری هوای گلستان تا فردا/ ورود سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود