Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@21:38:17 GMT

فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت سرویس آسانسور

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۳۴۲۶

در مورد هزینه خرید و نصب اسانسور باید به این مطلب دقت کرد که هر چه آسانسور ارزان ‌تر باشد، کیفیت پایین تری دارد. هرچه دستمزد نصب اسانسور کمتری پرداخت شود علاوه بر خرابی ‌های متوالی و نا امن بودن، آسانسور ظاهر زیبایی نیز نخواهد داشت و در نتیجه ارزش ساختمان را پایین خواهد آورد.

در ادامه فاکتور هایی که بر قیمت آسانسور تاثیر گذارند را نام میبریم:

تعداد طبقات ساختمان میزان تردد در آسانسور مشخصات ساختمان سرعت آسانسور تجهیزات آسانسور قطعات آسانسور

توصیه ما به شما این است که بهترین بودجه را برای کابین و موتور آسانسوردر نظر بگیرید زیرا نقش مهمی در ایمنی و کارایی و سرعت آسانسور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انواع موتور های آسانسور ایرانی:

وبر بهران، الکو کوپل

که در انواع ظرفیت های تک سرعتی دو سرعتی و گیرلس و گیر بکس دار یافت می شود.

انوع موتور های  آسانسور خارجی:

آکیش ترکیه‌ای زیلابگ آلمانی ساسی ایتالیایی

 

تجهیزات ضروری به هنگام تهیه و خرید آسانسور:

درب آسانسور سیم بکسل تراول کابل آسانسور ریل آسانسور انکودر فتوسل متعلقات ریل و درب مانند براکت پیچ و مهره، ریل، کمان مکانیکی، لقمه پیچ متعلقات راه‌اندازی مانند تابلو برق، گاورنر، شستی آسانسور متعلقات مکانیکی

 

فاکتورهای بیرونی موثر بر قیمت آسانسور

۱- برند ایرانی و یا خارجی

۲- نوسانات ارز

۳- تحریم‌ها

 

پارامترهای اندازه های ابعاد آسانسور ها

✔ تعیین ابعاد چاهک

✔ ابعاد موتور خانه

✔ ابعاد کابین

✔ نوع درب و سمت بازشو آن

✔ وزن تعادل و ابعاد آن

انواع قیمت آسانسور

بر اساس مشخصات فنی مثل : ظرفیت، طول مسیر حرکت آسانسور (تراول)، محیط کاربری ، کیفیت حرکت آسانسور، موتور آسانسور، سرعت ، ابعاد و اندازه ها  ئو نوع کاربری آسانسور متفاوت می باشد.

قیمت آسانسور هیدرولیکی

از آنجا که این نوع از آسانسورها با فشار و با نیروی روغن کار میکنند به دلیل عملکرد و ساختار آسانسور هیدرولیک از بقیه مدل ها گران تر می باشد.

 

قیمت بالابر وینچی

با توجه به نحوه عملکرد و کارکردی که آسانسور وینچی دارد نسبت به سایرمدل ها از قیمت مناسب تری برخوردار است وشروع آن از 10,000,000 تومان به بالا است.

قیمت آسانسور خانگی

در دو مدل کابین دار و بدون کابین وجود دارند که جنس آن ها از استیل و شیشه و pvc می باشد و مجهز به ترمز های ضد سقوط هستند.

 

می توانید در صورت اطلاع از شرایط قیمت  با مشاوران آقای آسانسور تماس بگیرید و از قیمت دقیق دستگاه مطلع شوید.

 

بهترین قیمت آسانسور

با توجه به افزایش قیمت ارز نسبت به سال های گذشته قیمت ها متغیر است و روندی صعودی را در پیش داشته است با این تفاسیر شرکت آقای آسانسور مناسب تین قیمت را در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهد.

جهت اطلاع از قیمت انواع آسانسور با مشاوران آقای اسانسور در تماس باشید.

در صورتی که بخواهید اقدام به نصب نوع آسانسور کششی نمایید هزینه نصب بالا می رود دلیل آن بر این است که این نوع از بالابر ها احتیاج به چاله دارند یکی دیگر از برای بالا بودن قیمت در نصب آسانسور در آپارتمان های بلند مرتبه به این است که از آسانسور کششی باید در ساخت این نوع ساختمانها استفاده شود که برای ساختمان های ۴ تا ۱۱ دقیقه از آسانسورهای کششی چرخ دنده ای استفاده می شود و در صورتی که بیشتر است یا در طبقه باشد از آسانسور کششی بدون چرخ استفاده می شود آسانسورهای هیدرولیکی که دارای جک مستقیم هست متن احتیاج به سیم بکسل ندارند از نظر ایمنی آسانسورهای کششی مقاوم تر هستند علاوه بر نیاز به سیم بکسل برای جابجایی در آسانسورهای کششی آلودگی صوتی در این نوع از آسانسورها ایجاد می شود که هزینه نصب آن تنها در صورتی که بین راه پله های ساختمان قدیمی انجام گردد نیاز به تغییرات لوله کشی گاز و آب دارد و باعث افزایش هزینه می شود.

هزینه نصب آسانسور در آپارتمان

در اغلب ساختمان های قدیمی که فضای لازم جهت احداث چاله آسانسور و موتورخانه وجود ندارد از هوم لیفت یا آسانسور هیدرولیک استفاده می شود از آنجایی که  در کمترین فضا نسبت به این آسانسور ها  صورت می‌گیرد تخریب زیادی را متحمل نمی‌شود و از قیمت آسانسوردر نصب ساختمان های قدیمی میکاهد.

هزینه نصب آسانسور هیدرولیک برای ساختمان هایی که تعداد طبقات زیادی را ندارند به دلیل عدم نیاز به برق سه فاز پایین است.

با توجه به دلایل ذکر شده در هزینه نصب آسانسور هیدرولیک ۱۰ تا ۱۵ درصد از هزینه آسانسور کششی کمتر است اگر بخواهند ساکنان واحدهای همکف و طبقه اول هزینه نصب آسانسور را پرداخت ننمایند. خلاف قانون می باشد اما ساکنان طبقه بالاتر نسبت به آنها باید هزینه را پرداخت کنند چون این واحدها پس از نصب آسانسور با گذشت زمان افزایش قیمت بیشتری را خواهد داشت.

 در صورتی که آسانسورها بدون تاییدیه در ساختمان های قدیمی اجرا شوند مورد تایید پوشش بیمه قرار نمی گیرند.

یکی دیگر از عواملی که در قیمت نصب آسانسور تاثیرگزار است مدت زمان گارانتی آسانسورها توسط شرکت ها می باشد که عموما یک ساله است.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: درب آسانسور سرویس آسانسور آسانسور هیدرولیک آسانسور هیدرولیک قیمت آسانسور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد پای ارونوف در گل دوم پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در نیمه اول بازی با آلومینیوم در جام حذفی با درخشش اوستون ارونوف موفق شد دو گل به میزبان اراکی بزند.

ارونوف که خرید فوق العاده‌ای برای پرسپولیس در زمستان بوده در جام حذفی نیز حسابی درخشید و روی دو گل تیمش به آلومینیوم تاثیرگذار بود.

این بازیکن ازبکستانی در دقیقه ۱۱ یک گل انفرادی به ثمر رساند و در دقیقه ۲۴ نیز با بازیسازی از وسط زمین عیسی آل کثیر را برای گل دوم پرسپولیس راه انداخت تا روی دو گل نیمه اول تاثیرگذار باشد.

دیگر خبرها

  • پزشکان می‌گویند آسانسورسواری عمر را کوتاه می‌کند؛ جایگزین استفاده از راه‌پله!
  • رابطه استفاده از آسانسور با کاهش عمر
  • استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند!
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • هزینه ساخت مسکن چند درصد افزایش یافته است؟
  • رد پای ارونوف در گل دوم پرسپولیس
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد