Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران با نتیجه سه بردو لهستان مدعی را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز شنبه _ دوم مرداد ماه _ تیم ملی والیبال ایران در قابت‌های المپیک از ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه به مصاف لهستان رفت که این دیدار با نتیجه سه بر دو به نفع ایران تمام شد.

ست اول

اولین توپ را بازیکن ایران به تور زد تا نخستین امتیاز برای لهستان ثبت شود، این تیم با نتیجه ۱۰ بر ۷ جلو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لهستان با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ فاصله سه امتیازی را حفظ می‌کند، اختلاف امتیاز به پنج رسید و آلکنو وقت استراحت فنی اول را درخواست کرد. لهستان با ۷ امتیاز اختلاف به عدد ۲۴ رسید و درنهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود لهستان به پایان رسید.

ست دوم

امتیاز اول برای ایران ثبت می‌شود، در این ست ایران موفق شد با نتیجه ۱۰ بر ۷ سه امتیاز پیش بیفتد. امتیاز گیری بازیکنان ایران ادامه دارد و اختلاف به پنج می‌رسد، بازی با نتیجه ۱۷ بر ۱۲ به سود ایران است و درنهایت ۲۵ بر ۲۲ ایران این ست را می‌گیرد.

ست سوم

در این ست اولین امتیاز برای ایران است، لهستان با نتیجه ۸ بر ۶ پیش افتاده. دو امتیاز اختلاف لهستان ادامه دارد، بازیکنان ایران در امتیاز ۱۴ به لهستان رسیدند، ایرانی‌ها با نتیجه ۱۶ بر ۱۵ در ست سوم برای اولین بار پیش افتادند. لهستان در امتیاز ۱۹ به ایران رسید، در نهایت این ست را هم ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ از لهستان پیروز شد.

ست چهارم

اولین امتیاز را مانند دو ست گذشته ایران گرفت، یک کارت زرد به آلکنو داده شد و لهستان با نتیجه ۷ بر ۵ از ایران جلو است. بازیکنان ایران با سرویس‌های خوب عبادی پور به تساوی ۸ رسیدند. دوتیم پا به پای یکدیگر پیش می‌روند، لهستان با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ این ست را می‌برد.

ست پنجم

اولین امتیاز به نام ایران ثبت شد، دوتیم در امتیاز ۶ به تساوی رسیدند و پایاپای پیش می‌روند. حساسیت بازی لحظه به لحظه بیشتر می‌شود، ایران با نتیجه ۱۴ بر ۱۳ پیش افتاد ولی لهستان با امتیاز گیری بازی را به تساوی کشاند. در نهایت ایران با نتیجه ۲۳ بر ۲۱ لهستان را شکست داد.

کد خبر 509372

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال تیم ملی والیبال ایران سرمربی تیم ملی والیبال ایران المپیک المپیک توکیو کمیته ملی المپیک المپیک 2020 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لهستان با نتیجه ایران با نتیجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۳۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایه مستدام جنگ بر اروپای مدعی دیپلماسی

تصویب لایحه اخیر در مجلس نمایندگان آمریکا مبنی بر کمک ده‌ها میلیارددلاری این کشور به کی‌یف، تل‌آویو و تایپه نشان داد که واشنگتن و لندن درصدد ایجاد و تشدید بحران‌های راهبردی در نقاط کلیدی و ژئواستراتژیک نظام بین‌الملل هستند. با این حال به نظر می‌رسد آمریکا متوجه عواقب و تبعات بازی خطرناک خود نیست یا درکی از مدیریت بحران‌های خودساخته در عرصه جهانی ندارد.

به گزارش ایسنا، حنیف غفاری در یادداشتی در جام جم نوشت: مناقشه آتلانتیکی‌ها و مسکو به نقطه اوج خود رسیده ومتعاقب وقوع جنگ اوکراین، شاهد تصاعد بحران میان طرفین هستیم. گرچه برخی اعضای پیمان آتلانتیک شمالی درصدد مهار مناقشه و تحدید دامنه آن هستند اما در مقابل برخی اعضا مانند آمریکا، انگلیس ولهستان نیز درصددحفظ این گره کوروتبدیل آن به مناقشه‌ای دائمی بامسکو برآمده‌اند.

از یک‌سو شرایط میدانی جاری در جنگ اوکراین (به‌خصوص پس از تصرف باخموت و آودیوکا توسط روس‌ها) به‌گونه‌ای است که قدرت مانور میدانی کی‌یف را شدیدا تحت تاثیر قرار داده و احتمال شکست نهایی آن در جنگ را دوچندان ساخته است. 
از سوی دیگر، تصویب لایحه اخیر در مجلس نمایندگان آمریکا مبنی بر کمک ده‌ها میلیارددلاری این کشور به کی‌یف، تل‌آویو و تایپه نشان داد که واشنگتن و لندن درصدد ایجاد و تشدید بحران‌های راهبردی در نقاط کلیدی و ژئواستراتژیک نظام بین‌الملل هستند. با این حال به نظر می‌رسد آمریکا متوجه عواقب و تبعات بازی خطرناک خود نیست یا درکی از مدیریت بحران‌های خودساخته در عرصه جهانی ندارد.

اخیرا آندژی دودا، رئیس‌جمهور لهستان با اشاره به تقویت سیستم تسلیحاتی روسیه در بلاروس و کالینینگراد، گفت که کشورش برای استقرار سلاح‌های هسته‌ای ناتو آماده است. این مواضع رئیس‌جمهور لهستان می‌تواند نقطه آغاز یک مناقشه بسیار خطرناک و غیرقابل مهار در نظام بین‌الملل باشد. ورود منازعه آتلانتیکی‌ها و کاخ کرملین به حوزه هسته‌ای به معنای رسیدن به بالاترین سطح منازعه است که قواعد موجود در حوزه بازدارندگی هسته‌ای نیزتوان کنترل آن راندارد.لهستان یکی از اعضای ناتو وازحامیان سرسخت اوکراین است. این کشوربا بلاروس وروسیه مرز مشترک دارد. با این حال جناح شرقی ناتو ازجمله کشورهای مجارستان واسلواکی، خواستار تشدید دامنه نبرد با روسیه یا قرارگیری در چارچوب یک جنگ سرد جدید نیستند!
همین مسأله، دستان لهستانی را بیشتر خواهد بست. روسیه در واکنش به این اظهارنظر، هشدارداد که درصورت این اتفاق، اقداماتی برای «تامین امنیت خود» انجام خواهد داد. نکته قابل‌تامل این‌که مواضع اخیر ورشو متاثر از هم‌پیمانی مطلق آن با واشنگتن و لندن در ناتو است. به عبارت بهتر، اظهارات آندژی دودا نقطه آشکارساز یک منازعه جدی است!
رئیس‌جمهور لهستان این اظهارات را پس از بازگشت از سفر نیویورک مطرح کرد. او در جریان این سفر، جلساتی را در سازمان ملل برگزار و با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا درباره جنگ اوکراین گفت‌وگو کرد. او همچنین در ماه مارس به واشنگتن دی‌سی سفر و در آنجا با جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا دیدار کرد. از این‌رو مواضع رئیس‌جمهور لهستان، مخرج مشترک نگاه راهبردی خطرناک هردو حزب سنتی آمریکا(دموکرات‌ها و جمهوریخواهان)نسبت به تحولات جاری در نظام بین‌الملل محسوب می‌شود. آیا غرب قادر به کنترل عواقب و تبعات مناقشه‌ای که به‌صورت خودخواسته و براساس توهمات خود مشغول خلق و ساماندهی آن است، خواهد بود؟ پاسخ این سؤال قطعا مثبت نیست.
 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختلاف نرخ ارز، زخمی کهنه بر پیکر اقتصاد ایران؛ ضرورت تصمیم قاطع دولت برای تک نرخی کردن دلار
  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید
  • صعود ناهید کیانی به جایگاه دوم جدیدترین رنکینگ المپیک
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • باخ: حاضرم اولین نفر در رودخانه سن شنا کنم
  • سایه مستدام جنگ بر اروپای مدعی دیپلماسی
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • کشف بقایای اجساد انسان‌ها در مقر هیتلر در لهستان
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد
  • امام جمعه اردبیل به سفیر اسرائیل در آذربایجان /ظاهرا آذری‌ها را موجودات نادانی فرض کرده که می‌تواند دروغ هایش را به ما بفروشد