Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المعلومه، «حسن سالم»، عضو پارلمان و ائتلاف الفتح عراق در واکنش به سخنان روز گذشته «فواد حسین»، وزیر امور خارجه این کشور گفت: گویا او (فواد حسین) نماینده خواسته‌های آمریکا در عراق است! او تصمیم پارلمان را سبک شمرد و زمان برکناری آن فرا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن سالم در ادامه افزود: اظهارات وزیر امور خارجه (از دیدگاه ما) رد است این اظهارات نمایانگر وطن‌پرستی عراقی‌های اصیل نیست. او با نادیده گرفتن فداکاری‌های عراقی‌ها و پاک کردن خون آن‌ها، نادیده گرفتن حاکمیت ملی، تصمیم پارلمان و توانایی‌های نیرو‌های امنیتی ما این ادعا‌ها را بیان کرد.

نماینده پارلمان عراق اضافه کرد: وزیر امور خارجه در مذاکره با آمریکایی‌ها ضعیف‌ترین بود، او تمایلات و طرح‌های آن‌ها را برای جلب همدردی و رضایتشان انجام داد، و این ویژگی عراقی‌ها نیست.

روز گذشته «فواد حسین»، وزیر امور خارجه عراق در مصاحبه‌ای درخصوص دیدار نخست وزیر این کشور و رئیس جمهور آمریکا گفت: امیدواریم نتایج گفتگو‌های راهبردی آمریکا و عراق به نفع دو کشور باشد.

وزیر امور خارجه عراق اضافه کرد: ما به لطف تلاش‌های عراق و حمایت ائتلاف بین‌المللی توانستیم داعش را شکست دهیم، داعش هنوز به صورت نظامی در عراق حضور دارد و ما علاوه بر تبادل اطلاعات برای مقابله با داعش به اقدامات بین المللی نیاز داریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات منطقه تحولات عراق فواد حسین نظامیان آمریکا ائتلاف الفتح وزیر امور خارجه فواد حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با همتای اندونزیایی در بانجول

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار‌های خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با رتنو مارسودی وزیر امور خارجه اندونزی ملاقات کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی در اولین دیدار خود صبح امروز به وقت بانجول با سامح شکری وزیر امور خارجه مصر دیدار و گفت‌وگو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم
  • وزیر امور خارجه: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار با سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول
  • امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای اندونزیایی در بانجول