Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدافعان پرسپولیس شب سختی را مقابل محمد عباس زاده مهاجم گلزن تراکتور خواهند داشت.

پرسپولیس در دو بازی اخیر خود در لیگ و جام حذفی گلی را دریافت نکرده است. سرخ پوشان در بازی با استقلال ۱۲۰ دقیقه دروازه خود را بسته نگه داشتند و در بازی با ماشین سازی نیز ۵ گل زدند بدون این که گلی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا خط دفاعی پرسپولیس قرار است مقابل خط حمله پرقدرت تراکتور و به ویژه محمد عباس زاده قرار بگیرد. گل محمدی که تشخیص داده در چند بازی اخیر بدون استقاده از سیدجلال حسینی کاپیتان باتجربه خود از زوج فرشاد فرجی و کنعانی زادگان بهره ببرد، هنوز مشخص نیست در بازی فردا مقابل تراکتور هم از همین زوج استفاده می کند یا سیدجلال را راهی میدان می کند اما هرچه هست مدافعان پرسپولیس برای مهار محمد عباس زاده شب سختی را پیش رو خواهند داشت. مهاجمی که سابقه بازی در پرسپولیس را داشته و از انگیزه های ویژه ای برای گلزنی مقابل پرسپولیس برخوردار است.

گفتنی است عباس‌زاده با به ثمر رساندن ۱۲ گل بعد از شهباززاده ۱۹ گله به همراه گادوین منشا، دومین گلزن برتر این فصل از رقابت های لیگ برتر محسوب می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس محمد عباس زاده تراکتور لیگ برتر پرسپولیس پرسپولیس و تراکتور تراکتور لیگ برتر محمد عباس زاده عباس زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)

به گزارش ورزش سه، در پنج هفته پایانی لیگ برتر خط دفاع استقلال نقش ویژه ای خواهند داشت و با بسته نگه‌داشتن دروازه می‌توانند در کسب امتیازات لازم برای ادامه صدرنشینی موثر باشند.

با توجه به رویکرد هجومی خوبی که مهاجمان استقلال در هفته های گذشته داشتند عملکرد دفاعی این تیم می‌تواند در روند پیروزی های اقتصادی یا حتی پرگل و با حاشیه امنیت بالا تاثیرگذار باشد و این تیم را به سمت قهرمانی هدایت کند.

در غیاب رافائل سیلوا، ایمان سلیمی با فرم خوبی در خط دفاع قرار گرفته و تسلط خوبی در مهار بازیکنان حریف و خراب کردن توپ‌های اول در بازی با تراکتور فوق‌العاده بود، محمدحسین مرادمند یکی از بهترین نمایش های خود را در بازی با تراکتور ارائه کرد و روزبه چشمی در قلب خط دفاع این تیم با قدرت رهبری بالا، بازیسازی از عقب زمین را هم برعهده دارد.

با بازگشت آرمین سهرابیان مدافع چپ پای استقلال این اسکواد دفاعی کامل‌تر خواهد شد و به احتمال زیاد روزبه چشمی به خط هافبک منتقل می‌شود و استحکام دفاعی استقلال بیشتر خواهد شد.

مدافعان استقلال در تمرین پرشوری که برگزار شد در گوشه ای از زمین به تمرین کردن پرداختند و با روحیه ای بالا کار با توپ را دنبال کردند و رابطه صمیمانه ای که بین آنها شکل گرفته دلگرمی خاصی به استقلالی‌ها در هفته های آینده خواهد داد.

دیگر خبرها

  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • (عکس) کنایه آتشین محمد عباس‌زاده به پیرمرد جنجالی اصفهانی