Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@21:57:24 GMT

کشف ۴۰ تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۵۲۴۳

کشف ۴۰ تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر

ایسنا/همدان معاون هماهنگ کننده انتظامی استان از کشف ۴۰ تن سنگ سیلیس قاچاق در این شهرستان توسط ماموران کلانتری "ازندریان" ملایر خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد رحیمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران کلانتری ازندریان شهرستان ملایر روز گذشته در حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون و یک دستگاه تراکتورحامل بار مشکوک شدند که بلافاصله با هماهنگی دستگاه قضائی این کامیون و تراکتور را جهت بررسی قانونی و دقیق تر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه با اشاره به اینکه ارزش تقریبی این سنگ‌های فاقد مجوز قانونی حمل، بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در بازرسی صورت گرفته توسط ماموران این یگان، به ترتیب مقدار ۳۵ تن سنگ سیلیس قاچاق از کامیون و مقدار پنج تن نیز سنگ سیلیس از تراکتور کشف شد که با تشکیل پرونده هر دو متهم تحویل مراجع قانونی شدند.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان در پایان بیان کرد: شناسائی و برخورد با عوامل فرصت طلبی که مبادرت به حمل و جابجائی بدون مجوز قانونی سنگ سیلیس می کنند در دستور کار پلیس استان قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استانی شهرستانها پليس سنگ سیلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه

ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب کرخه از کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

امین ملکشاهی با بیان این خبر گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستور قضایی برای بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی افزود: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و دو سرنشین آن را بازداشت کردند و هر دو با قرار متناسب روانه زندان شدند.

ملکشاهی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، از سال گذشته تاکنون چهار محموله گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند